خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

این کتاب را " کیم وو چونگ "، یکی از بهترین کارآفرین‌های بین‌المللی گروه دوو، نوشته است. وی در کتاب ضمن بیان تاریخچه‌ای از وقایع زندگی خویش راه‌های جدیدی را برای اتخاذ تصمیم‌های بزرگ، به دست آوردن وام‌های کلان، پایان دادن به جلسات کاری طولانی، استخدام دستیاران بزرگ و بسیاری کارهای دیگر نشان می‌دهد.

 


 

 


کیم وو چونگ، بعد از جنگ ویران ویران کننده کره، از هیچ شروع کرد و یکی از بزرگترین شرکت های جهان را ساخت . او بنیانگذار و رییس دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) می باشد . این مرد ۵۵ ساله با نگرش حرفه ای و بی قرارش، تقریبا به همه نقاط جهان دسترسی بی حد و حصری دارد . او بیش از نیمی از سال را به سراسر جهان سرکشی میکند تا فرصت های ممکن را کشف کند . او یک ریسک کننده جسور در جهان سوم محسوب می شود . کیم مسلما برای فعالیتهای خود محرکی دارد، اما محرک او زیاده طلبی نیست . کیم در جهان کسب و تجارت کشور کره موقعیت ممتازی دارد . اشتیاق وی برای کار از او در میان همکارانش چهره‌ی تمام‌عیاری ساخته است که او را "توسا" به معنی استاد می‌نامند.
کیم به جای اینکه صحنه گردان یک نمایش انفرادی باشد، با استخدام بیش از ۹۰.۰۰۰ کارمند و افزودن روحیه خلاق و جسورانه خود به آنها کارایی خود را چندین برابر کرده است ..

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید