خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

موفقیت از نگاه هر فرد تعریف خاص به خود را دارد به طوری که برخی‌ها موفقیت را در پول و ثروت می بینند و برخی‌ها نیز در شهرت و یا حتی قدرت؛ اما بیل گیتس، یکی از موفق‌ترین انسان‌های روی کره زمین، نگاه متفاوتی در این زمینه دارد و تعریف دیگری از موفقیت ارائه می دهد.

وی به تازگی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Reddit انجام داده، پاسخ خود را در خصوص سوالی مبنی بر تعریف موفقیت این چنین عنوان کرد: "موفقیت یعنی انجام کاری متفاوت و مراقبت از آن‌هایی که دوستشان دارید." وی به جمله ای از وارن بافت (Warren Buffet) یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان و سرمایه‌داران آمریکایی اشاره و افزود که به اعتقاد وارن، موفقیت یعنی اطرافیانت از بودن با تو خوشحال باشند و به تو عشق بورزند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تک شات، گیتس در ادامه خاطرنشان کرد که اگر بتوانید یک کار متفاوت انجام دهید، حس خوب موفقیت را تجربه خواهید کرد. حال ممکن است این کار متفاوت، تولید یک محصول جدید باشد یا بزرگ کردن یک کودک و یا کمک کردن به یک فردی که نیازمند است.

اگرچه ممکن است، خیلی ها با نگاه بیل گیتس به موفقیت موافق نباشند، اما این حرف ها از زبان کسی مطرح شده که در سن 20 سالگی و به همراه دوست دوران کودکی‌اش یعنی پائول آلن، شرکت مایکروسافت را راه‌اندازی کرد و کمتر از 10 سال بعد، به یکی از میلیاردرهای جهان تبدیل شد و اکنون، با سرمایه ای به ارزش 85.2 میلیارد دلار، به عنوان ثروتمندترین مرد روی کره زمین شناخته می شود.

البته گیتس، در امور خیریه و کمک به بهبود زندگی بشریت نیز اقداماتی را انجام داده است که از میان آن ها می توان به تاسیس بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» اشاره کرد که در حال حاضر، یکی از قدرتمندترین نهادهای خیریه جهان محسوب می شود. این نهاد تا کنون چیزی حدود 40 میلیارد دلار را در حوزه هایی همچون فقرزدایی، مبارزه با ایدز، مالاریا و سایر بیماری های کشنده خرج کرده است.



اقتصاد آنلاین

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید