خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.88 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حسین عطایی نابغه 10 ساله ایرانی در برنامه حالا خورشید آموزش صحیح برای موفقیت نوجوانان را برای والدین تشریح کرد.

برنامه حالا خورشید صبح شنبه (16 دی‌ماه) را با یک غافلگیری برای مخاطبانش آغاز کرد. نوجوان 10 ساله نابغه‌ای میهمان این برنامه بود. حسین عطایی که در کرج زندگی میکند تا به حال 6 اختراع ثبت شده دارد و در کل 16 اختراع در کارنامه خود دارد. نوآوری‌های وی باعث شگفتی شرکت‌های پیشرو در تکنولوژی شده است تا آنجا که برندهای معروف خودرو سازی مانند تسلا و ولوو خواهان جذب او هستند. این در حالی است که خودروسازان داخلی احتمالاً اصلاً او را نمی‌شناسند چرا که طبق ادعای رضا رشیدپور هیچ گونه پذیرشی برای او نفرستاده‌اند!
رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید در این گفتگو با اشاره به لزوم شکست مدیریت در هم تنیده کشور و باز شدن فضا برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان، ملاقات با این پسر 10 ساله را یکی از افتخارات خود برشمرد. حسین عطایی در این برنامه به والدین راه موفقیت فرزندانشان را به سادگی عنوان کرد.
این نابغه کرجی در کلاس پنجم ابتدایی درس می‌خواند، اما به مدرسه نمی‌رود و به طور غیرحضوری درس هایش را می‌خواند و در یک روز همه امتحانهایش را می‌دهد.
عطایی درباره ایده‌های خلاقانه‌ای خود در زمینه طراحی خودرو، گفت: برای اجرای ایده‌های خود نیازهایی دارد که نخستین نیازش یک لب تاب قوی و ویژه طراحی‌های صنعتی برای پیاده کردن طرح‌های خلاقانه خود است.
حسین عطایی به حدی خلاقیت دارد که تاکید می‌کند که هیچ نگرانی درباره کپی شدن ایده‌ها و طرح‌هایش ندارد زیرا به ذهن و ایده‌پردازی خود ایمان دارد و می‌تواند ایده‌های جدید ارائه کند.
گفتگوی شگفت انگیز این نوجوان نابغه با رشیدپور در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید