خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.78 (9 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

آیا شما هم مثل میلیون ها آدم کره زمین به دنبال یک راه کسب درآمد میلیونی اضافه در کنار شغل تمام وقت تان هستید؟ کاهش موجودی حساب بانکی بر وضعیت سلامت‌تان تاثیر می‌گذارد؟ انجمن روانشناسان امریکا یک نتایج یک پژوهش را منتشر کرده است که نشان می‌دهد استرس پول بر سلامت مردم امریکا در سراسر این کشور تاثیر می‌گذارد. و بر اساس پژوهش‌ها، آدم‌های پولدار هم به استرس پول دچار هستند – یعنی این مشکل فقط گریبان‌گیر خانواده‌های کم‌درآمد نیست.


در اوضاع کنونی، داشتن دو شغل یا بیشتر برای کسب درآمد میلیونی بیشتر و پرداخت هزینه‌ها امری عادی شده است. داشتن بیش از یک شغل، به دلایلی مثل پرداخت هزینه‌های آموزشی، کمک مالی به خانواده یا اطمینان از امنیت مالی، دیگر امری غیرعادی نیست. در حال حاضر ما با محیط خود هماهنگ شده‌ایم و تغییراتی که پیش می‌آید، تنها ما را شجاع‌تر می‌کند تا از حد وسط‌ فراتر رویم.

پول در آوردن یکی از اهداف روزانه همه ماست تا به وسیله آن خواسته ها و احتیاجاتمان را برآورده کنیم. پول در آوردن هنری است که از عهده هر کسی برنمی آید اما راه و روش هایی دارد که قطعا آموختنی است.
برای پولدار شدن لازم نیست از خانواده ای پولدار باشید بلکه کافیست راه و روش های آن را بیاموزید در این  مقاله شما را با برخی از رموز این کار آشنا می کنیم:

 


1. ساخت لوازم دست ساز
برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر باشید بافتن یک بافت ساده، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه ام می تواند در آمد زا باشد.

برای این کار لازم است ابتدا علایق خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به در آمد زایی برسید.

 


2. خرید کالاهای دست دوم
خرید کالاهای دست دوم و به اصطلاح بازیافتی کار پردرآمدی است اگر چشم تیز بینی داشته باشید و بتوانید با یک نگاه ارزش کالاها را تشخیص دهید.گاهی حتی لازم نیست پولی بپردازید خیلی از مردم برای خلاص شدن از کالاهای قدیمی خود حاضرند به شما پول هم بدهند!

 


 3. روش غیرقابل فروش ها
در نگاه اول تیتر عجیب و خنده داری است اما حقیقت این است که این روزها بشر گرفتار در عصر تکنولوژی و سرعت حاضر است برای خیلی از چیزهایی که پیشتر رایگان بود هزینه کند. محبت چیزی است که خیلی ها خریدارش اند این روزها تنهایی دشواری این روزهای بشر معاصر است و خیلی ها برای رهایی از آن هزینه می کنند و برخی هم از این راه کسب درآمد میلیونی می کنند.

 


4. فروش اطلاعات
در عصر ارتباطات قدرت از آن کسی است که اطلاعات دارد و خیلی ها از طریق صرف هزینه های هنگفت اطلاعات می خرند و می کوشند با این راهکار به قدرت برسند.
پس هرچه بیشتر بدانید این امکان وجود دارد که بتوانید با فروش آن ثروتمند شوید.

 


5. طراحی و نقاشی
این روزها خیلی ها از این طریق کسب درآمد میلیونی می کنند از طراحی بر روی ناخن گرفته تا طراحی و زیبا سازی انواع خوراکی ها. اگر احساس می کنید هنرمندید از استعدادتان نهایت بهره را ببرید.

 


6. آموزش
شما خیلی کارها ممکن است بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران بیاموزید. آموزش یکی از منابع کسب درآمد میلیونی این روزهاست که خیلی ها از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است.

 


7. خدمات
سرعت و عجله این روزها به همراه اقزوده شدن به خانم های شاغل باعث شده خیلی از کارهای خدماتی ساده پول ساز باشند و بسیاری را به ثروت رسانده اند و کار را برای دیگران راحت کرده اند.

در عصر مدرن، تکنولوژی پیشرفته چیزی است که مردم از آن بهره می‌برند. این تکنولوژی پیشرفته اکنون تبدیل به پلتفرمی شده است که در آن کارها سریع‌تر انجام‌ می‌گیرد و ارتباطات نیز تسهیل شده است. در این شرایط، کارآفرینان و کارجویان نیز به اینترنت وابسته شده‌اند. با این حال، برای برخی دیگر، کسب درآمد بیشتر از راه‌های قدیمی‌تر صورت می‌گیرد. شما مهارت خود را می‌دانید و قدرت درونی‌تان مشخص می‌کند که چه خدماتی می‌توانید ارائه دهید.

اگر می‌خواهید افق‌های پیش رویتان را گسترده‌تر کنید و منبع درآمد جدیدی بیابید لیست زیر، مشاغلی را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از طریق آن‌ها درآمد بیشتری داشته باشید.
 

 


8. مدرس آنلاین
این شغل، شغل پاره‌وقت رایجی برای کسانی است که یک شغل دائم نیز دارند. یکی از نکته‌های خوب یک مدرس آنلاین این است که زمان شما کاملا تحت کنترلتان است. برای نمونه بیشتر مدرسان آنلاین، به دیگر افراد انگلیسی درس می‌دهند.

 


9. نویسنده‌ی آنلاین
یک شغل پاره‌وقت رایج دیگر. گرچه این شغل نسبت به مدرس آنلاین کمی پیچیده‌تر است، اما چنین شغلی راهی مطمئن جهت افزایش دانشتان نسبت به مسائلی است که پیش از این با آن‌ها برخورد نداشتید.

 


10. انتشار ویدئو در یوتیوب
کانال‌های شبکه‌ی اجتماعی ماند یوتیوب به کاربران راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب درآمد پیشنهاد می‌دهند. کافی است در سایت خودتان ویدئو پست کنید. نباید کلیپ‌های با محتوای غیراخلاقی، توهین‌آمیز یا نامناسب پست کنید. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید در فضای مجازی کسب درآمد میلیونی کنید، از راهی اخلاقی این کار را انجام دهید.

 


11. سرمایه‌گذاری در سهام
معمولا کارآفرینان در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. سرمایه‌گذاری پولتان از طریق سهام و اوراق قرضه در بازار بین‌المللی توأم با پذیرش ریسک آن است و باید برایش آماده شوید. اگر فکر می‌کنید که جرئت کافی برای سرمایه‌گذاری پس‌اندازتان دارید، پس این کار را انجام دهید. فقط حتما یک مشاور مالی داشته باشید تا بر روند کار شما نظارت داشته باشند.

 


12. مشاور آزاد
اگر در مورد یک موضوع خاص، اطلاعات گسترده‌ای دارید، مانند حسابداری، حقوق یا فروش؛ این نوع شغل پاره‌وقت برای شما بهترین است. تجربه‌های پیشین خود را که به شما کمک کرده‌اند در این زمینه تخصص داشته باشید، ارزیابی کنید. کارفرمایان اکنون خیلی تمایل دارند که افراد با کار آزاد را جهت انجام پروژه‌های کوتاه‌مدت خود استخدام کنند.

 


13. کارهای تایپ آنلاین
از مهارت‌های تایپی خود راضی هستید؟ پس اجازه دهید کارفرمایانی که در تکمیل پروژه‌های تایپی خود به کمک احتیاج دارند، از مهارت شما مطلع شوند. این نوع کارها معمولا زمان اتمام مشخصی دارند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که کار مورد نظر را در زمان مشخص‌شده تحویل دهید.

 


14. پرستار بچه
اگر از نشستن روبه‌روی کامپیوتر خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی زمان داشته باشید که با راحتی درآمد میلیونی کسب کنید، پرستار بچه گزینه‌ی مناسبی برای شما است. کودکان رئیس شما خواهند بود و تنها کاری که باید کنید این است که آن‌ها را شاد نگه دارید. یک رابطه‌ی برد-برد، درست است؟

 


15. کارهای شبانه
اگر به زندگی شبانه علاقه دارید، با جستجوی شغل‌هایی که از ساعت 6 عصر به بعد هستند، بیشتر از آن لذت ببرید. در این زمینه می‌توان به شغل‌هایی چون کار خدماتی یا هنری در رستوران‌ها اشاره کرد.

 


16. فروش نان و کیک
اگر ابزار، دانش و یک دستورالعمل خوب دارید، آنگاه فروش کلوچه، کیک فنجانی، نان و دیگر محصولات نانوایی می‌تواند شغل پاره‌وقت خوبی برایتان باشد. مراقب کیفیت کار خود باشید، زیرا نخستین دارایی شما در این کار و در میان رقبایتان تنها همین است.

 


17. راننده‌ی آژانس‌های  آنلاین
کسی که عاشق رانندگی کردن است و قوانین جاده را می‌داند، گزینه‌ای مناسب برای سرویس‌هایی مثل آژانس یا اپلیکیشن‌هایی چون اسنپ یا تپسی است. اگر فکر می‌کنید این ویژگی‌ها را دارید، امتحانش کنید.

 


18. مترجم آنلاین
اگر دوزبانه یا چندزبانه هستید، آنگاه لیست بلندبالایی از کارفرمایان وجود دارد که منتظرند شخصی با مهارت شما را استخدام کنند.

 


19. فروش آنلاین اجناس دست دوم
گجت‌های قدیمی خود را آنلاین بفروشید. نه‌تنها از آن‌ها سودی به دست آورید، بلکه شخص دیگری را با فروش آن‌ها به قیمت پایین خوشحال کرده‌اید.

امیدوارم این لیست به شما در انتخاب کار پاره‌وقت جدیدتان کمک کند. در تلاش‌های جدید خود موفق باشید.

 


20. بیاموزید و آموزش دهید
اگر تخصص و سواد کافی برای انجام برخی از فعالیت‌های اقتصادی را ندارید، نگران نباشید. در نخستین قدم کمی درباره کارهایی که به تخصص کمتر و مکان محدودتر نیاز دارند، تحقیق کنید. در این تحقیق خود به مقوله سود و فروش خوب دقت کنید. قسمت کمی از سرمایه‌تان را صرف پرداخت هزینه‌های کلاس‌های تخصصی کنید و حرفه‌ای را بیاموزید. به‌طور مثال، طلا‌سازی‌ یاد بگیرید و بعد یک کارگاه طلاسازی بزنید یا مدتی در همین شغل کارکنید و بعد از چند سال که مهارت لازم را کسب کردید با سرمایه‌تان یک کارگاه راه بیندازید یا یک کلاس آموزشی. به هرحال می‌توانید دنبال هر هنری که دوست دارید بروید، بیاموزید و سپس با همین سرمایه یک دفتر کوچک اجاره کنید و هرچه مهارت کسب کرده‌اید را آموزش بدهید. این مطمئن‌ترین روش است و شما درصورت موفق نشدن، هیچ ضرری نکرده‌اید.

البته یک راه ساده‌تر هم وجود دارد که سود خوبی دارد و با این سرمایه به راحتی می‌شود، راه انداخت. مهم‌ترین موضوع این است که بدانید چه راه‌هایی برای سودآوری شما وجود دارد و آن را راه بیندازید. برای قدم اول سری به خیابان انقلاب بزنید و دقت کنید که مغازه‌هایی که به تکثیر، چاپ، تایپ و… مشغول هستند و تعدادشان هم بالاست، همیشه شلوغ هستند. این کار سرمایه زیادی نمی‌خواهد و سود خوبی هم دارد. فقط کافی است اگر با کامپیوتر و برنامه آفیس و فتوشاپ آشنایی ندارید به یک دوره کلاس آفیس بروید. کارکردن با دستگاه کپی هم کار سختی نیست. شما می‌توانید روزانه بیش از 100 هزار تومان درآمد داشته باشید، به‌خصوص اگر محل کارتان در مکان مناسبی مثلا نزدیک مدرسه یا دانشگاه باشد.

 


21. به‌دنبال مجوز باشید
اگر ایده خاصی به ذهن‌تان نمی‌رسد، می‌توانید از ایده دیگران استفاده کنید و درصد ایده آن‌ها را سر هر ماه بپردازید. مثلا می‌توانید یک گشتی در شهر بزنید و فهرستی از رستوران‌های کوچک اما معروف را تهیه کنید. در این زمینه رستوران‌های بین‌المللی که زیاد گران نیستند مثل رستوران‌های عربی یا ترکی مناسب هستند. شما می‌توانید مجوز راه‌اندازی یک شعبه را از آن‌ها بگیرید و ماهانه درصدی از سودتان را به آن‌ها بدهید.

یا می‌توانید مجوز پیک موتوری بگیرید. تا جایی که می‌دانیم «پیک بادپا» که در حال حاضر از معتبرترین پیک‌هاست، این فرصت را در اختیار متقاضیان می‌گذارد. خب برای این کار فقط کافی است تا مکانی را اجاره کنید و چند پیک موتوری استخدام کنید و البته بیمه اجناس هم فراموش نشود. گرفتن نمایندگی فروش شارژ ایرانسل یا همراه اول و فروش اینترنت پرسرعت نیز گزینه‌های بعدی هستند که با ریسک پایین‌تری همراه هستند.

 


22. تولیدی راه بیندازید
سرمایه افراد از یک حدی که بالا می‌رود دوست دارند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند و به‌اصطلاح خودشان آقای خودشان باشند اما این کار به این سادگی‌ها نیست و بدون تجربه و دانش کافی نه تنها سودآوری ندارد بلکه ممکن است سرمایه خودتان هم از دست برود. برای مثال خیلی‌ها دوست دارند تولیدی راه بیندازند، به‌خصوص آن‌هایی که مکانی هم برای این کار در اختیار دارند و نیازی نیست تا اجاره محلی برای راه‌اندازی تولیدی را بدهند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر که جایی مناسب برای این کار دارید پس از به‌دست آوردن دانش و تجربه کسب و کار کوچکی راه بیندازید. بهتر است سراغ کارهای خیلی سخت نروید و مهم‌تر از همه این‌که فرصت‌های محل زندگی‌تان را بشناسید. شما می‌توانید کارگاه تولید جوراب زنانه راه بیندازید که همیشه بازار خودش را دارد. شما با خریدن چند ماشین ساده جوراب‌بافی، می‌توانید جوراب‌های زنانه را به سادگی تولید کنید.

جوراب‌های زنانه به‌دلیل مصرفی بودن‌شان، قیمت مناسب آن و نوع مشتری همیشه بازار پر فروشی دارد و ضمن این‌که کار کردن با این ماشین‌ها بسیار ساده است و قطعات یدکی آن هم به وفور در کشور موجود است و اگر دستگاه خراب شود یک تکنسین داخلی هم می‌تواند آن را تعمیر کند. جالب است بدانید که ممکن است کارتان بگیرد و حتی به کشورهای همسایه صادرات هم داشته باشید. بله، در حال حاضر جوراب‌هایی که با نام « پارازین » تولید می‌شوند به برخی از کشورهای همسایه صادر می‌شوند. شما می‌توانید روزانه حداقل 100 هزار تومان از این کار درآمد داشته باشید پس بهتر است تحقیقات کافی انجام بدهید و اگر بازار را مناسب دیدید، برای گرفتن مجوز به صنف جوراب‌بافان بروید. باور کنید اگر کمی تحقیق کنید، کارهای ساده‌تر و پرسودتری هم پیدا می‌کنید.

 


23. مواد‌غذایی همیشه پرسود است
از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و سود بالایی هم دارد. اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که بروید و یک کارخانه مواد‌غذایی راه بیندازید، کمی بیشتر فکر کنید. شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های مواد‌غذایی نیاز دارند هم فکر کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. به‌طور مثال این روزها صنعت بسته‌بندی از خود مواد‌غذایی هم بیشتر اهمیت دارد و مردم بیشتر جذب بسته‌بندی‌های خاص و متفاوت می‌شوند.

بهتر است به‌دنبال یک یا چند ایده خوب باشید و در یک کارگاه کوچک به بسته‌بندی با طراحی‌های مخصوص خودتان بپردازید. ایمان داشته باشید که اگر در این کار خلاقیت به خرج دهید در کمتر از یک سال فرد ثروتمندی می‌شوید. این روزها به راحتی می‌توان با استفاده از ظرفیت خالی کارخانه‌ها یا کارگاه‌ها‌یی که پروانه بهداشت دارند، حبوبات و ادویه‌جاتی مثل فلفل، دارچین، زردچوبه و… را به‌صورت سفارشی تحویل گرفت و آن‌ها را با بسته‌بندی‌های خود و با برند خاص خودتان در بازار خاصی چون پادگان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… توزیع کرد. البته ممکن است کارتان حسابی بگیرد و از یک کارخانه بزرگ، سفارش بسته‌بندی محصولات‌شان را بگیرید. هر گاه گذرتان به میدان راه‌آهن افتاد، حتما یک سری به مغازه‌های ظروف یک‌بار مصرف بزنید و سر صحبت را با مغازه‌داران این حرفه باز کنید. آن‌ها تنها صنفی هستند که همیشه بازار خاص خودشان را دارند و نگران مشتری و ضرر کردن نیستند. به گفته آن‌ها در این حرفه سودآوری حتمی است به شرط این‌که بتوانید نبض بازار را در دست بگیرید.

 


24. یک بوتیک و یک مشاور برندینگ لازم است
ما ایرانی‌ها به سوی هر ایده‌ای که جالب باشد، ناخود آگاه جذب می‌شویم و به قول معروف؛ حسابی هم جوزده می‌شویم. شما باید به‌دنبال یک ایده تک باشید. حتما داستان صاحب اصلی « هایدا » یا « آیس پک » را بخوانید. آن‌ها دانشجویان معمولی بودند که با یک ایده جدید که اتفاقا خیلی هم کم‌خرج بودند، امروزه به دسته میلیاردرها پیوسته‌اند. اگر راهنمایی ما را می‌خواهید که باید بگوییم ایده شما بهتر است در راستای خوراکی‌هایی باشد که اتفاقا ارزان باشند، خاص باشند و اسم زیبایی هم داشته باشند.

مثلا ذرت مکزیکی هم ایده جدید بود، هم اسم زیبایی داشت و هم قیمت آن مناسب بود که این روزها این همه طرفدار دارد. بعد از خوراکی، خدمات پوشاک نیز ایده مناسبی است به‌خصوص برای افرادی که دنیای مد را خیلی خوب می‌شناسند. البته منظور ما راه انداختن یک بوتیک صرف نیست بلکه شما باید ایده خاصی هم داشته باشید. به‌طور مثال می‌توانید از یک کارشناس برندینگ مشاوره بگیرید و به مشتریان خود بگویید که شما یک طراح مد دارید که به آن‌ها مشاوره می‌دهد.

باور کنید این ایده جالبی است که می‌تواند فروش شما را تا بیش از 50درصد افزایش بدهد. یادتان باشد که جوان‌ها از هیچ‌چیزی بیش از مشاوره گرفتن در امر مد و پوشاک خوشحال نمی‌شوند و این‌گونه برای سوال همیشگی‌شان یعنی؛ چی بپوشم؟ این مدل به من می‌آید؟ حالا باید با چی‌ ست بکنم؟ و… جواب مناسبی پیدا می‌کنند.

 


25. کسب و کارهای کوچک پرسود
تمام آن‌هایی که پولدار شده‌اند از روز اول این همه سرمایه نداشتند و با استفاده از ذهن اقتصادی خود پول زیادی به دست آورده‌اند. باید پرس و جو کنید و ببینید در محل یا شهر شما چه کاری بازده و سود بیشتری دارد اما همیشه یکسری شغل‌ها به اقتضای زمانه شکل می‌گیرد که ریسک کمتری دارد و درآمد میلیونی خوبی هم نصیب افراد می‌شود. برای مثال می‌توانید با این پول نمایندگی ایرانسل و فروش شارژ بگیرید یا این‌که از مخابرات شهرتان نمایندگی فروش اینترنت پرسرعت بگیرید. بیلیارد و تفریحاتی از این قبیل هم با استقبال جوانان روبه‌رو می‌شود. یک کار پرسود‌تر این است که شما بوفه یک مکان ورزشی، بیمارستان، فرهنگسرا، مدرسه، دانشگاه و امثال این مکان‌ها را اجاره کنید. اغلب این مکان‌ها با قیمت مناسبی اجاره داده می‌شوند و فروش بسیار خوبی هم دارند.

دکتر احمدرضا کرامت
منبع: keramatzade.com



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید