خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مطالعه ۷ کتاب برای کارآفرینان
مطالعه ۷ کتاب برای کارآفرینان

۷ کتاب که مطالعه آنها برای کارآفرینان لازم است

مطالعه کتاب ابزار خوبی برای تغییر طرز فکر و باز کردن ذهن شما به روی راهکارهای جدید است. هنگام مطالعه متوجه می‌شوید که مردم در این دنیا تقریباً با همان مشکلاتی مواجه‌اند که شما هستید. می‌توانید از تجربیات آنان استفاده کنید. کتاب خواندن به شما همان چشم‌اندازی را که می‌خواهید

و درس‌هایی که نیاز دارید، می‌دهد.

در این پست لیستی از کتاب‌هایی تهیه شده است که مطالعه آنها برای کارآفرینان توصیه می‌شود.
۱- «خودتان را انتخاب کنید» نوشته‌ی جیمز آلتوچر
(The Choose Yourself)
آلتوچر اساساً آنهایی که هنوز در دنیای کارمندی مطلق زندگی می‌کنند را نقد می‌کند. آینده‌ی هرکس در شکوفایی کارآفرینی و پذیرفتن ریسک سرمایه‌گذاری بر روی خود، انتخاب خود و آغاز کاری است که آنها را تبدیل به کارآفرین کند.
این کتاب باعث می‌شود قدم در راه موفقیت‌ها و شکست‌های شخصی آلتوچر و ایده‌های ثروت‌اندوزی وی بگذارید و مطمئناً طرز فکر شما راجع به کارتان را درگیر چالش و تغییر می‌کند.
۲- «پرسش» نوشته‌ی رایان لِوایک
(Ask)
در ادامه عنوان کتاب آمده است: فرمول غیرشهودی آنلاین برای کشف همان چیزی که مشتری شما می‌خواهد بخرد…به دست آوردن طرفداران مشتاق… و رساندن هر کسب‌و‌کار به مرحله‌ی بعدی.
لِوایک خوانندگان را با هنر درک آن چیزی که مشتری دقیقاً می‌خواهد و رویه‌ای علمی برای فروش آن به مشتری آشنا می‌کند. فروش حرفه‌ی شماست. اگر درآمد نداشته باشید، کار هم ندارید. شما از پرفروش‌ترین کتاب لِوایک بینش قدرتمندی درباره‌ی چگونگی ارتقای کار خود کسب می‌کنید.
۳- «قوانین بازاریابی ایمیلی» نوشته‌ی چاد وایت
(Email Marketing Rules)
بازاریابان امروزی می‌گویند که لیست ایمیل شما، طناب نجات شما و مهمترین سرمایه‌ایست که یک شرکت می‌تواند داشته باشد. شما می‌بایست لیست ایمیل‌ موفق و متعاقباً کمپین بازاریابی ایمیلی بسازید در غیر اینصورت به سادگی توانایی رقابت در دنیای کاری امروز را نخواهید داشت.
کتاب وایت ابزار یادگیری قوی است که به منزله‌ی یک مشاور عمل می‌کند؛ و ترفندهای تجارت را در قالب ساده به شما می‌آموزد.
۴- «زاگ» نوشته‌ی مارتی نیومیر
(Zag)
باوجود اینکه کتاب نیومیر قدیمی‌ست، رویکردی جالب توجه درمورد استراتژی‌های قدرتمندترین برندهای دنیا به شما می‌دهد.
این برندها ماهرانه فراگرفته‌اند که چگونه خود را رقابت‌ها بالا بکشند. این برندها متفاوت عمل می‌کنند.در این کتاب، استراتژی‌های کاربردی بهترین برندهای دنیا و چگونگی اعمال آنها در برند خود را فرا خواهید گرفت.
۵- «شکست انفجار بزرگ» نوشته‌ی لری دانز و پل نونز
(Big Bang Disruption)
دانز و نونز به استراتژی‌هایی می‌پردازند که بتوانید کسب‌وکار خود را در خط مقدم نگه دارید که از این طریق طعمه‌ی نیروهای خلاقانه‌ای که زود از دور خارج می‌شوند نخواهد شد.
به این فکر کنید که چگونه شرکت‌هایی نظیر اوبر، شرکت‌های تاکسیرانی را مختل کرد یا گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های جی پی اس را عملاً بلااستفاده کرد. این کتاب با مثال‌ها و نکات فراوان درمورد اینکه چطور می‌توانید خلاق باقی بمانید، می‌تواند برای حال و آینده کسب‌وکار شما بسیار مفید باشد.
۶- «کار مجدد» نوشته‌ی جیسون فراید
(Rework)
مارک کوبان می‌گوید به جای کسی که مدرک MBA از دانشگاه هاروارد دارد حاضر است کسی را استخدام کند که این کتاب را خوانده باشد. به این ترتیب او برای مطالبی که جیسون فراید گردآوری کرده است ارزش بسیاری قائل است.
پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز به شما می‌گوید که روش‌های معمول کسب‌وکار در واقع باعث وقت تلف کردن بوده و بهانه‌هایی هستند که سبب پسرفت شما می‌شوند. او به شما می‌گوید چگونه از سروصدا و کنترل خلاص شوید و درون کسب‌وکار خودتان شیرجه بزنید.
۷- «کارخانه خلاقیت» نوشته اد کتمول
(Creativity ,Inc)
کتمول به همراه استیو جابز، جان لستر از مؤسسان استودیوهای انیمیشن پیکسار است، و شاید یکی از بهترین و مناسب‌ترین افراد برای نوشتن کتاب در باب ایجاد و حفظ کسب‌وکاریست که منافع و خلاقیت را درهم می‌آمیزد.
این کتاب برای هر کارآفرینی که خواستار بینش یکی از محبوبترین برندها و شاید خلاق‌ترین شرکت‌های دنیا می‌باشد، مناسب است. کتمول داستانهای واقعی، راهکارهای شخصی و توصیه‌های مفید برای ابداع‌گران مشتاق ارائه می‌کند.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید