خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اهمیت کارت‌های ویزیت
اهمیت کارت‌های ویزیت

چرا کارت‌های ویزیت همچنان از اهمیت برخوردارند؟
امروزه تمامی کارهایی که ما در دنیای کسب‌و‌کار انجام می‌دهیم به صورت دیجیتالی انجام می‌شوند، فرستادن ایمیل، امضای قراردادهای کاری، شرکت در جلسات و حتی شبکه‌سازی.کارت ویزیت یکی از مواردی است که نمی‌تواند به آسانی در دنیای دیجیتال جایگزینی پیدا کند.

در اینجا به ۵ دلیل اهمیت کارت‌های ویزیت و مزیت همراه داشتن همیشه‌ی آن توسط شما اشاره می‌کنیم.

۱- مبادله‌ی اطلاعات تماس به صورت دیجیتالی ، به اندازه ی کافی تاثیرگذار نخواهد بود.
در حقیقت تعامل به معنای ایجاد روابط خالصانه است. فرستادن اطلاعات تماس از طریق پیامک یا ایمیل، ممکن است در لحظه، مناسب به نظر برسد اما از طرف دیگر به اندازه‌ی کافی تاثیرگذار نیست. داشتن تماس چشمی و وارد شدن به یک مکالمه‌ی واقعی به معنای برقراری یک رابطه‌ی حقیقی است.
دو شخصی که دائما به استفاده از تلفن‌های همراه خود مشغول باشند و در حال تایپ کردن اطلاعات تماس یکدیگر هستند، به هیچ وجه خاطره‌ای در ذهن خود از این رویارویی باقی نمی‌گذارند. شما می‌توانید بعد از به پایان رسیدن مکالمه، به راحتی اطلاعات کارت ویزیت را به تلفن همراه خود انتقال دهید.
۲- کارت‌های ویزیت به عنوان مستقیم‌ترین ابزار بازاریابی تاثیرگذار محسوب می‌شوند.
بازاریابی ایمیلی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و رسانه‌ها، به خوبی به جذب فرصت‌ها و الگوها می‌پردازند، اما این روش بازاریابی هنوز به اندازه‌ی ملاقات‌های رودررو که به عمل دست دادن و مبادله‌ی کارت ویزیت ختم می‌شود، تاثیرگذار نیست.
ممکن است با یک فرصت یا رابطه‌ای بالقوه، در هر زمانی مواجه شوید. مثلا در نمایشگاه‌های تجاری، کنفرانس‌های صنعتی، یا حتی سالن فرودگاه. بنابراین بهتر است در هر زمان، کارت‌های ویزیت را با خود به همراه داشته باشید. این مسئله به شما اطمینان می‌دهد که هیچ‌گاه فرصت ایجاد یک رابطه‌ی تجاری ارزشمند را از دست نمی‌دهید. تعدادی از این کارت‌ها را در جیب، کیف پول و یا کیف لپ‌تاپ خود قرار دهید تا دفعه‌ی دیگر در صورت روبرو شدن با یک فرصت، آماده باشید.
۳- یک کارت ویزیت می‌تواند به ایجاد اولین برداشت از برند شما منجر شود.
زمانی که شخصی را ملاقات می‌کنید که می‌تواند به صورت بالقوه به عنوان یک فرصت یا رابطه‌ی عالی برای شما محسوب شود، آیا نمی‌خواهید که آن فرد پس از دریافت یک برداشت درست از تجارت شما، از شما خداحافظی کند؟ یک کارت ویزیت به یاد ماندنی، می‌تواند بیشتر از مبادله‌ی اطلاعات از طریق پست الکترونیکی یا شماره تلفن، تاثیرگذار باشد.
زمانی که از طریق کارت ویزیت خود به برقراری ارتباط می‌پردازید، مسلما نمی‌خواهید که برند شما سطحی به نظر برسد. یک کارت ویزیت منحصر به فرد می‌تواند مکالمه‌ی شما و شخص مقابل را به سمت جلو سوق دهد. ممکن است این کارت‌ها هزینه‌ی بیشتری برای شما به همراه داشته باشند اما به این فکر کنید که شما می‌توانید از طریق کاهش سایر هزینه‌های اضافی و غیرضروری، مبالغی را به داشتن یک کارت ویزیت منحصر به فرد اختصاص دهید.
۴- کارت‌های ویزیت خلاقانه در بین افراد مختلف به اشتراک گذاشته شده و به بازاریابی برای شما منجر می‌شود.
کارت ویزیت به عنوان یک شیء فیزیکی است که موجب مواجهه شدن شما با فرصت‌های بالقوه می‌گردد و برند شما نیز در این راستا در کنار شما قرار می‌گیرد.
اگر شما با یک مشتری روبر شوید و با او به مبادله‌ی آدرس الکترونیکی و شماره تلفن بپردازید و هر یک با داشتن این اطلاعات تماس در تلفن‌های همراه خود از یکدیگر جدا شوید، این رابطه همین جا به اتمام خواهد رسید. اما در صورتی که شما به ارائه‌ی یک کارت ویزیت جذاب و خلاقانه به فرد مقابل بپردازید، علاوه بر ایجاد اولین برداشت تاثیرگذار، ممکن است باعث شوید که آن فرد، کارت ویزیت شما را به افراد دیگر نیز معرفی کرده و در این صورت برند خود را در معرض کسب فرصت‌های جدید قرار می‌دهید.
۵- کارت‌های ویزیت نشان می‌دهند که شما آماده هستید.
آیا تا به حال اتفاق افتاده است که شخصی اطلاعات تماس خود را بر روی یک دستمال کاغذی نوشته و آن را در اختیار شما قرار دهد؟ و یا شارژ باطری تلفن همراه وی در زمان مبادله‌ی اطلاعات با شما در حال تمام شدن باشد؟ این موارد به عنوان یک رویکرد حرفه‌ای محسوب نمی‌شوند.
اگر شما با دو فردی ملاقات کنید که یکی از آ‌ن‌ها برای پیدا کردن یک خودکار و کاغذ به منظور نوشتن بر روی آن در تقلا بود و فرد دیگر به سادگی کارت ویزیت خود را از کیف پول خود بیرون کشید و در اختیار شما قرار داد، تصمیم می‌گیرید که با کدام یک از این افراد به تجارت بپردازید؟ اینکه نشان دهید که در هر زمانی آماده هستید، می‌تواند نشانه‌ی بسیار خوبی از حرفه‌ای بودن شما باشد.

منبع: ponisha.ir/blog/author/admin

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید