خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۴ نکته جذب سرمایه‌گذاران فرشته
۴ نکته جذب سرمایه‌گذاران فرشته

۴ نکته به منظور جذب سرمایه‌گذاران فرشته
زمانی که یک ایده‌ی عالی برای کسب‌وکار در ذهن دارید اما از سرمایه‌ی کافی به منظور عملی ساختن آن برخوردار نیستید، چه کاری انجام می‌دهید؟ در حالی که بسیاری از کارآفرینان به گرفتن وام‌های تجاری کوچک و یا جمع آوری سرمایه عمومی (Crowdfunding) روی می‌آورند، دیگران در جستجوی جذب سرمایه‌گذاران فرشته

(Angel Investor) به صورت فرد یا گروه‌هایی از افراد هستند که بر روی استارتاپ‌ها، در مقابل دریافت سهمی برابر از تجارت مورد نظر، سرمایه‌گذاری می‌کنند. یک سرمایه‌گذار فرشته، به عنوان یک گزینه‌ی جذاب و منبع مالی مناسب برای استارتاپ‌هایی محسوب می‌شود که برای جذب سرمایه‌گذاری‌های پرمخاطره، که معمولا بر روی مبالغ بالا سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیش از اندازه کوچک هستند.

کریس کامیلو، نویسنده، کارآفرین، و سرمایه‌گذار فرشته که سرمایه‌گذاری‌های اخیر او شامل شرکت نرم‌افزارهای خودروی eCarList و پلتفرم‌ HedgeChatter بوده است، با بسیاری از استارتاپ‌های نوپا همکاری داشته است تا به آن‌ها به منظور وارد کردن ایده‌های تجاری آنان به زندگی واقعی کمک کند. کامیلو ۴ نکته را به کارآفرینانی پیشنهاد می‌دهد که به دنبال جذب سرمایه‌گذاران فرشته هستند:
۱- به ایجاد یک تیم رویایی بپردازید.
سرمایه‌گذاران فرشته بر روی افراد و ایده‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، نه مدل‌های ارزشگذاری. سرمایه‌گذاران، باید تیم مدیریت را به عنوان تیمی ببینند که قابلیت تحقق بخشیدن به اهداف و ماموریت کسب‌وکار مورد نظر را دارند. از شرکا و یا سایر افراد کلیدی در تیم خود، بر اساس توانایی‌های تکمیل‌کننده‌ی آن‌ها استفاده کنید.
۲- واضح و شفاف باشید.
استارتاپ‌های جذاب می‌دانند که سرمایه‌گذارهای فرشته به وسیله‌ی چه مواردی هیجان زده می‌شوند و از چه چیزهایی می‌ترسند. آن‌ها بسیار شفاف هستند و با صراحت به میزان ریسک موجود در کار اشاره می‌کنند. از دست دادن پول ترسناک است، ولی لزوما به عنوان تنهاترین و بزرگترین ترس در مراحل اولیه محسوب نمی‌شود، از بین رفتن اعتماد و نقایص شخصیتی می‌تواند موارد دیگری باشد.
۳- به اثبات ارزش خود بپردازید.
استارتاپ‌ها نیاز دارند پیش از اینکه انتظار داشته باشند مبالغ بالایی از سرمایه‌گذاری‌های کلان دریافت کنند، ایده‌ها و مدل تجاری خود را به درستی بررسی کنند. Crowdfunding، یک روش عالی برای اثبات اعتبار در بازار است، به خصوص برای تکنولوژی‌های مصرفی و شرکت‌های تولیدی. سرمایه‌گذاران فرشته و حتی برخی از سرمایه‌گذاری‌های پرمخاطره از این روش به عنوان یک واسطه، به منظور تعیین این مسئله استفاده می‌کنند که آیا استارتاپ موردنظر امیدبخش است یا خیر.
۴- تلاش خود را متمرکز کنید.
بسیاری از استارتاپ‌ها دائما در مورد این مسئله نگرانی دارند که چگونه می‌توانند تجارت خود را زنده نگه دارند. استارتاپ‌ها باید بر روی ایجاد بهترین محصول/خدمات/شرکت ممکن برای مشتری هدف خود متمرکز شوند. اگر آن‌ها این قسمت را به درستی انجام دهند، سایر قسمت‌ها، مانند منابع مالی نیز در جای مناسب خود قرار می‌گیرد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید