خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حرکت شما در مسیر موفقیت است
حرکت شما در مسیر موفقیت است

۹ مورد که نشان‌دهنده‌ی حرکت شما در مسیر موفقیت است
همه‌ی ما دوست داریم تا به موفقیت دست پیدا کنیم، اما از کجا پی می‌بریم که در حال دست یافتن به موفقیت هستیم؟ از چه معیاری می‌توانیم برای سنجش مسیر دستیابی خود به موفقیت استفاده کنیم و به ارزیابی این مسئله بپردازیم که ما بیش از نیمی از مسیر را طی کرده‌ایم.

حقیقت این است که شما باید سعی کنید تا به نشانه‌های به خصوصی که در مسیر شما قرار دارند توجه کنید تا بتوانید تصویر روشنی از جایگاه کنونی خود و جایگاهی که باید در آن قرار بگیرید، به دست بیاورید. زمانی که موفقیت پشت در خانه‌ی شماست، افراد زیادی برای به دست آوردن آن سر راه شما قرار می‌گیرند.
در این پست به ۹ نشانه‌ای که به نزدیک شدن شما به موفقیت اشاره می‌کند، می‌پردازیم:
۱- وقت کمتری برای انجام دادن کارهای خود دارید.
ممکن است در گذشته، پول به عنوان نقطه ضعف شما محسوب می‌شد، اما درحال حاضر آن چه که موفقیت از شما می‌گیرد، زمان است. زمان به عنوان یکی از ابزارهای ضروری برای کسب موفقیت محسوب می‌شود. در حقیقت، شما زمان کمی برای انجام بسیاری از کارهای خود دارید. به همین دلیل است که افراد موفق، واگذار کردن کارها، اولویت‌بندی کردن و سازمان‌دهی موثرتر به منظور دست‌یابی به اهداف خود را می‌آموزند.
“زمان از دست رفته هیچ گاه باز نمی‌گردد.” – بنجامین فرانکلین
۲- دشمنان بیشتری پیدا می‌کنید.
دشمنان برای شما خوب هستند. اگر شما به اندازه‌ی کافی دشمن نداشته باشید، به این معناست که کار خود را به اندازه‌ی کافی خوب انجام نمی‌دهید. مردم از شما به عنوان آینه‌ای برای سنجش نقاط قوت و کاستی‌های خود استفاده می‌کنند و در بیشتر موارد افرادی که نمی‌توانند به فاش کردن هویت خود بپردازند، از شما به عنوان وسیله‌ای برای ابراز خشم و نفرت خود استفاده می‌کنند.
۳- پیشنهادات بیشتری دریافت می کنید.
زمانی که درهای موفقیت به روی شما باز می‌شوند، فرصت‌ها و انتخاب‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند. در مورد موفقیت، جذابیت خاصی وجود دارد و دیگران دوست دارند تا به سمت افراد موفق هجوم بیاورند.
۴- احساس می‌کنید تکامل پیدا کرده‌اید.
شما احساس غرور کرده و حس می‌کنید از ارزش والاتری برخوردارید. اکنون، در مورد شما بسیار صحبت می‌شود و مردم نه تنها به شما، بلکه به دست‌آوردهای شما بسیار توجه می‌کنند. شاید شما بخواهید در این موقعیت، رفتار فروتنانه‌ای داشته باشید اما از طرفی نمی‌توانید احساس رضایت و لذتی که در درون شما وجود دارد را نادیده بگیرید.
۵- به رقبای خود توجه بیشتری نشان می‌دهید.
شما رقبای خود را در نظر می‌گیرید و رقبای شما نیز توجه بیشتری به شما نشان می‌دهند. شاید آن‌ها در حال محک زدن شما برای رسیدن به موفقیت بیشتر در کارهای خود هستند. بنابراین متوجه می‌شوید که همه چیز درباره‌ی شما نیست، بلکه در مورد کسانی است که به سختی کار می‌کنند تا شما را به پایین بکشند تا مجبور شوید دوباره کار خود را از اول شروع کنید.
۶- پاداش دریافت می کنید.
شما می‌توانید به پاداش، شهرت و پول دست پیدا کنید یا به طبقه‌ی اجتماعی بالاتری ارتقا پیدا کنید. موفقیت، پاداش به همراه دارد. زمانی که شما در هر زمینه‌ای تلاش می‌کنید، در کنار موفقیت به پاداش نیز دست پیدا می‌کنید. بنابراین زمانی که به عنوان فردی موفق شناخته می‌شوید، به سهم خود، به غنایمی نیز دست پیدا می‌کنید.
۷- به نیروی بخشش و اهدا کردن پی خواهید برد.
موفق بودن به معنای عقب کشیدن نیست. موفق بودن به معنای در اختیار گذاشتن زمان، منابع و انرژی خود برای افراد دیگر است. افراد موفق همیشه بیشتر می‌بخشند و یا حداقل تلاش می‌کنند که این کار را بیاموزند. اگر احساس می‌کنید که بیش از قبل در حال بخشش و کمک هستید، پس موفقیت پیش روی شماست.
۸- روابط بهتری خواهید داشت.
روابط شما، به تعریف هویت شما می‌پردازد. زمانی که به موفقیت دست پیدا می‌کنید شروع به ساختن روابط جدیدی می‌کنید که شما را به سمت جایگاه‌های بالاتری سوق می‌دهد. روابط بهتر، شما را به سمت مسیر موفقیت هدایت می‌کند و به شما مثال‌هایی جهت ایجاد یک چهارچوب برای زندگی، در مراحل بعدی ارائه می‌دهد.

“کار کردن در کنار یکدیگر به عنوان یک گروه، به ایجاد یک سازمان منسجم کمک می‌کند.” – ایفنی اینوچ

۹- از اعتبار بیشتری برخوردار می‌شوید.
موفق بودن به این معناست که شما قلب خود را دنبال کرده‌اید و احساس رضایت بسیاری از جایگاه فعلی خود دارید. زمانی که به موفقیت نزدیک می‌شوید، ارزش‌های فردی شما و هویت شما به آزمایش گذاشته می‌شود و شخصیت واقعی شما برای همه آشکارتر می‌شود.

منبع: ponisha.ir/blog/author/admin

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید