خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بالا بردن رتبه‌ی کلیدواژه‌های برند شده‌
بالا بردن رتبه‌ی کلیدواژه‌های برند شده‌

چند راه برای بالا بردن رتبه‌ی کلیدواژه‌های برند شده‌
در حوزه بهینه سازی وب‌‌سایت‌ها، بیش از هر چیز، موضوع ارتقا حول محور کلید‌واژه‌ها، مورد توجه مدیران وب‌سایت های ایرانی قرار گرفته است. موضوع این مقاله، بهینه‌‌سازی وب‌سایت برای کلید‌واژه‌های‌برند‌شده است که کم‌تر مورد توجه کاربران فارسی‌زبان

قرار‌گرفته‌است. کلید‌واژه‌های‌ برند‌شده، همان کلمات یا عباراتی هستند که عموم مردم را به یاد شرکتی خاص می‌اندازند. کلید‌واژه‌های‌برند‌شده می‌توانند نام تجاری شرکت، نام برخی از محصولات یا حتی اسم وب‌سایت شرکت باشد. برای مثال، برخی از عبارت‌های‌ برند‌ شده‌ شرکت کامپیوتری اپل، واژه های “اپل”، “کامپیوترهای اپل”، “اپل کام”، “اپل دات کام”، “اپلل (به صورت اشتباه)”و”گوشی اپل” هستند.
کاربرد هوشمندانه کلید‌واژه‌‌ها می‌تواند باعث ارتقای جایگاه وب‌سایت در جست‌و‌جوی گوگل شود. چرا که طراحی این موتور جست‌و‌جو به شکلی است که اگر حتی در مطالب آپلود شده به طول مستقیم اشاره ای به ارتباط بین کلید‌واژه‌های‌برند‌شده و محصولات نشده‌باشد، می‌تواند به صورت خودکار، مطالب و کلید واژه ها را به هم مربوط کند.
در اینجا چند نکته برای افزایش کارایی عبارات برند شده معرفی می کنیم:

۱- افزایش تعداد ارجاعات به صورت نقل قول به سایت
برای کسب‌و‌کارهای محلی، اشارات غیر‌لینکی و از جنس نقل‌قول به وب‌سایت، به همان اندازه لینک‌های کیفیت‌ بالا مهم هستند (برای آشنایی با روش ساخت لینک دارای کیفیت بالا، این مطلب گزینه مناسبی است). گوگل وب‌سایت های دارای تعداد زیادی نقل‌قول را به عنوان وب‌سایت‌های دارای کسب‌و‌کار کارآمد و فعال شناخته و در نتایج جستجوی خود، آن‌ها را نمایش می دهد.
چند روش برای بالا بردن این نقل‌قول‌ها وجود دارد:
ثبت‌نام شرکت در وب‌سایت‌های اطلاعات مشاغل، مانند کتاب اول، آفتاب و مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران.
دادن ارجاع از وبلاگ‌های مرتبط به نام  شرکت.
هم چنین به کمک وب‌سایت جست و جوی محلی نقل‌قول، می‌توانید به فهرستی از تمام نقل‌قول‌های لیست‌شده‌ی وب سایت‌ها برای صفحات پربازدید دست پیدا کنید.

۲- حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی
برای آن که پروفایل‌ها و صفحات اجتماعی بتوانند تبلیغ خوبی برای کلید‌واژه‌های یک برند باشد، لازم است که نام کاربری و نام صفحه‌ “دقیقاً” حاوی نام آن کسب و کار باشند (به جای استفاده از اسامی مخفف شرکت). علاوه بر شبکه اجتماعی گوگل پلاس که به عنوان وب‌سایت منتخب SEOشناخته می شود، ساختن صفحه پروفایل برای برند شرکت در سایت های فیسبوک، توییتر یا لینکداین می تواند باعث افزایش رتبه شرکت در جست‌و‌جو‌های گوگل شود.
راه دیگر آن است که کلید‌واژه‌های‌برند‌شده‌ به Bios رسانه‌ی اجتماعی و در قسمت شرح صفحات اضافه شود.

۳- استفاده از کلید‌واژه‌های‌برندشده‌ در محل مناسب
لازم است که حتمأ از کلید‌واژه‌های‌برند‌شده در نقاط استراتژیک وب‌سایت استفاده کنید. چند نکته کاربری:
از نام کسب‌و‌کار، نام وب‌سایت و نام محصولات ویژه خود در تگ ها استفاده کنید: اولین تگ ها را به توصیف کسب و کار و آخرین ها را به نام برند اختصاص دهید.
از نام برندتان در تگ سرصفحه، قسمت Meta Descriptions، برچسب‌های Alt Image و URL ها استفاده کنید.
در وب‌سایت یا وبلاگ‌تان به نام کسب‌و‌کارتان اشاره کنید. محل‌هایی که به طور متداول برای این کار استفاده می‌شوند را انتخاب کنید.
توصیه پایانی آن که به یاد داشته باشید که وبلاگ شرکت نقشی اساسی در بهتر کردن رتبه‌ی کلید واژه‌های برند شده دارد. برای مثال، گردانندگان وبلاگ شرکت due در فضای مجازی که به Payments Blog مشهور است، با اضافه کردن محتوای موضوعی و مفید و نیز ایجاد پست‌های وبلاگی، کلید‌واژه‌های‌برند خود را در قالب معرفی شرکت و ارائه اطلاعات در مورد فعالیت های آن در وب‌سایت قرار‌می‌دهند.

منبع: http://www.isfahanplus.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید