خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استارتاپ خود را ارتقا دهید
استارتاپ خود را ارتقا دهید

۵ راه برای اینکه بدون شبکه های اجتماعی، استارتاپ خود را ارتقا دهید
در فرهنگی که امروزه در حوزه ارتباطات شکل گرفته است، برای آنکه استارتاپ خود را رشد بدهید، بدون فعالیت در شبکه های اجتماعی

مطلقا راهی وجود ندارد.
آیا اینطور نیست؟ آیا رشد یک کسب و کار یا ارتقاء یک برند مستلزم فعالیت در شبکه های اجتماعی است؟ شاید نه.
کسب و کارهایی وجود دارند که بدون شبکه های اجتماعی رونقی نخواهند داشت. ولی این موضوع شامل حال همه ی آن ها نمی شود. واقعیت ساده ای که وجود دارد این است که تا یک دهه ی اخیر، کسب و کارها می توانستند به راحتی بدون استفاده از شبکه های اجتماعی تداوم یابند.
اما سوال بدیهی بعدی این است که چرا می خواهید تجارت خود را بدون شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید؟ پاسخ های مختلفی برای این سوال وجود دارد.
برخی افراد نمی خواهند زمان خود را در شبکه های اجتماعی چه بصورت شخصی و چه بصورت حرفه ای، هدر دهند. برخی دیگر نیز تمایلی ندارند که زمان و منابع دیگر را به این کار اختصاص دهند. بعضی دیگر، با انجام تحقیق در بین مشتریان خود به این موضوع رسیده اند که مشتریان، تمایلی به برقراری ارتباط با آن ها از طریق شبکه های اجتماعی نخواهند داشت.
اینکه دلیل شما چیست، تفاوتی نمی کند؛ قطعا راه اندازی و تداوم یک کسب و کار بدون استفاده از شبکه های اجتماعی هم ممکن است.
اینجا ۵ روش برای عملی کردن این موضوع وجود دارد:
۱- استفاده از بازاریابی مستقیم و بی واسطه:
یکی از اهداف بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی، جمع آوری اسامی و آدرس افراد، و سپس گسترش ارتباط با آن هاست. در واقع با استفاده از بازاریابی بی واسطه هم به این هدف خواهید رسید. پس استفاده از شبکه های اجتماعی را متوقف کنید.
بازاریابی بی واسطه می تواند شامل بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی تلفنی، تراکت های تبلیغاتی و نامه رسان ها باشد. فراموش نکنید که مشتریان سابق خود را به خوبی در این موضوع درگیر کنید.
۲- شکل دهی یک کسب و کار از طریق معرفی به سایرین:
وقتی مشتریان خود را به اندازه کافی تحت تاثیر قرار دادید از آنها بخواهید که با معرفی شما به سایرین، از شما حمایت کنند. این روش اثبات شده ای برای گسترش یک کسب و کار است که هیچ نیازی به حضور شما در شبکه های اجتماعی ندارد.
همچنین شما می توانید با دوستانتان، آشنایان و اعضاء خانواده و فامیل ارتباط برقرار کرده و اجازه بدهید تا آنها بدانند که اقدام جدید شما چیست و از آنها بخواهید که شما را به دیگران معرفی کنند. تا زمانی که مشتریان خود را به قدری راضی نگه دارید که شما را به دوستانشان معرفی کنند، از میزان پیشرفت خود شگفت زده خواهید شد.
۳- استفاده از تبلیغات پولی از طریق کانالهای متعدد یا چندمنظوره:
اگر پولدار هستید و می توانید سرمایه گذاری کنید، تبلیغات پولی، یکی دیگر از گزینه هایی است که برای چندین دهه، تاثیر آن ثابت شده است. اگر قصد دارید از تبلیغات پولی استفاده کنید، اقدام از طریق کانالهای متعدد را مد نظر قرار دهید. این مورد می تواند قرار دادن تبلیغات در گوگل، خرید مستقیم فضای تبلیغاتی در وب سایتهای مرتبط و تبلیغات در روزنامه های آنلاین و نشریه های بازرگانی را شامل شود.
اگر مشتریان بالقوه ای در محل های نزدیک به خود دارید، سرمایه گذاری بر روی تبلیغات بصورت محلی و از طریق رادیو تلوزیون و نشریات چاپی، ممکن است ایده خوبی باشد.
۴- شرکت در نمایشگاه های تجاری و صنعتی:
اگر تصمیم گرفته اید که نقطه ی مقابل رسانه های اجتماعی باشید، باید با مشتریان بالقوه ی خود در موقعیت های دیگر ملاقات داشته باشید. نمایشگاه های تجاری مکان های بسیار عالی برای شروع هستند. شما می توانید یک فضا اجاره کرده و محصولاتتان را عرضه و با مشتریان بالقوه ی خود ارتباط برقرار کنید. از این طریق حتی ممکن است فرصت برقراری ارتباط با صاحبان کسب و کارهای دیگر را نیز بدست آورید. برای اینکه بیشترین تاثیر ممکن را ایجاد کنید، بر روی طراحی تبلیغات و همچنین بروشور حرفه ای و جذاب سرمایه گذاری کنید.
۵- سرمایه گذاری بر روی یک وب سایت قدرتمند:
اگر تصمیم گرفته اید که رسانه جمعی را رها کنید، وب سایت شما تنها راه ارتباط با مشتریان آنلاین شماست. این بدین معناست که وب سایت باید واقعا شما را نجات دهد. بهترین روش برای انجام این کار آن است که یک طراح حرفه ای را برای ساخت وب سایتتان به کار بگیرید. توجه خاصی به صفحه اصلی، توصیف محصولات و اطلاعات مربوط به مشخصات شرکت خود داشته باشید. از این طریق شما بر یک راه حل تجارت الکترونیکی مطمئن هم سرمایه گذاری کرده اید. از همه مهمتر اینکه شما برای مشتریان خود، یک ابزار ارتباط با خودتان را از طریق این وب سایت فراهم می کنید.


منبع: http://www.isfahanplus.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید