خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.13 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


۹ ابزار برای راه اندازی یک استارتاپ 

۹ ابزاری که برای راه اندازی یک استارتاپ باید داشت
تنها در آمریکا، همه ساله بیش از ۵۰۰،۰۰۰ استارت آپ راه اندازی می شود و اکثریت آنها با شکست مواجه می شوند. درحالیکه دلایل زیادی برای شکست آنها وجود دارد

احتمالا رایج ترین این دلایل کمبود منابع مالی و نیروی انسانی است. صاحبان مشاغل جدید دچار کمبود نقدینگی هستند و نیازمند مهارتهائی تا بتوانند از آنها در امور مهم کسب و کارشان استفاده کنند.

امروزه یکی از بزرگترین موارد درباره راه اندازی یک کسب و کار آن است که مهارت های بسیار زیادی بصورت رایگان و ارزان هستند که اگر صاحبان مشاغل ابزار مناسب و درست را برای امور مهم تجارت شان که نمی توانند انجام دهند یا زمان کافی برای انجام آن ندارند، را پیدا کنند؛ پس از آن فشارهای زیادی از دوش آنها برداشته خواهد شد.
اینجا لیستی از ۹ نمونه از چنین ابزارهائی وجود دارد.
۱- WordPress :
اگر شما یک کسب و کار دارید باید یک وب سایت داشته باشید و اگر یک وب سایت دارید لازم است که برای شغلتان یک وبلاگ داشته باشید. وبلاگ یک بخش حیاتی از استراتژی بازاریابی شماست. بخشهای این وبلاگ عبارتند از: بخش تخصیص داده شده به مشتریان، تجربیات بزرگ مشتریان بالقوه، اطلاعات، سرگرمی و بخش الهام بخش.
WordPress ابزاری است رایگان که می توانید با اضافه نمودن نرم افزارهائی به آن، محاورات و مکالمات، فایلهای رسانه ای، SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و آرایه ای از دیگر موارد را با سایرین به اشتراک بگذارید. از مزایای این ابزار راه اندازی آسان و عدم نیاز به کدگذاری است و اینکه شما یا هر عضوی از اعضاء تیم می تواند برای ایجاد پست ها و انتشار آنها اقدام کند و مطمئن می شوید که آنها در همه رسانه های اجتماعی قرار گرفته اند.
همچنین یک انجمن پشتیبانی عالی نیز برای WordPress وجود دارد. بنابراین می توانید به سرعت و به کمک آن ها مشکلات ممکن را حل کنید.
۲- Hootsuite :
صحبت از شبکه های اجتماعی است. هر کسب و کار جدیدی باید در Facebook ،Linked in ،Twitter و دیگر شبکه های اجتماعی مهم برای مشتریان، حضور داشته باشد. اینجا جائی است که شما به معنای واقعی ارتباطتان را با خوانندگان مورد نظر برقرار می کنید و آنها را رشد می دهید چراکه افراد می خواهند آنچه را که شما پست کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارند یا به سایت شما مراجعه کنند تا آنچه که شما پیشنهاد می دهید را ببینند یا یک متن هیجان انگیز بخوانند.
مدیریت تمامی گزارشات رسانه های جمعی شما می تواند یکی از تکالیف بسیار بسیار مهم باشد و اگر معمولا بخاطر اداره شغلتان زمان این کار را ندارید، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی به راحتی نادیده گرفته می شود. این مورد به شما لطمه زیادی وارد خواهد کرد چراکه امروزه مشتری میزان بسیار زیادی از اطلاعات و سفارشات خود را از طریق اینگونه انجمن ها بدست می آورد. شما باید با بکارگیری ابزاری، تمام وقت در اینگونه فضاهای جمعی باشید.
Hootsuite ابزاری است که با برنامه ای که شما از پیش تعیین کرده اید بر کارائی پستهای شما در رسانه های اجتماعی خواهد افزود. یک یادداشت بنویسید و به آن یک عنوان شگفت انگیز و عبارتی شیطنت آمیز بدهید و اجازه دهید Hootsuite مسئولیت انتشار آن در توییتر چندین بار در روز، در فیس بوک ۲ بار در هفته و هر جائی که شما می خواهید را به عهده بگیرد.
یک مورد بسیار عالی دیگر در مورد Hootsuite این است که تمامی شبکه هائی که شما در آن حضور دارید را کنترل و بر آنها نظارت می کند. به شما نشان می دهد که کدام یک از شبکه ها در حال کسب بیشترین فعالیت هاست، کدام یک برای شما کاری نمی کند و خوانندگان شما درباره شما و برندتان چه می گویند. این ابزار یک ذخیره گر بسیار بزرگ زمان است. تضمین می کند که شما با مشتریان واقعی خود در حال برقراری ارتباط هستید.
۳- بررسی و مطالعه نوشته مولفان درجه یک (Top Writers Review):
بکارگیری و تولید محتوی اختیاری نیست و نوشتن محتوی اغلب یکی از مهارتهایی است که صاحبان مشاغل جدید و دیگر اعضاء تیم این مهارت را ندارند. اگر شما نمی توانید محتوائی را که نوشته ای خلاقانه است با عناوین فریبنده، بکارگیری متن و ابزار درست تولید کنید، پس می توانید بهترین سرویسهای نوشتاری را مطالعه و بهترین آن را انتخاب کنید. آنها یک بخش کامل دارند که به مضامین مرتبط با بازاریابی از جمله خلق محتوی، تولید رسانه ها، اشکال رسانه جمعی و فراتر اختصاص داده شده است.
اگر می خواهید به وبلاگتان تکانی بدهید و فرمهای شبکه اجتماعی شما جذاب باشد بنابراین این سرویسهای بدیع چیزی است که شما به آن نیاز دارید. همچنین قیمت منطقی و بمراتب ارزان تر از استخدام یک کارمند تمام وقت برای این امر مهم، از دیگر مزایای آن است.
۴- Desk (تریبون):
مدیریت ارتباط با مشتری، یکی دیگر از وظایفی است که در گذشته دور به یک نیروی فروشنده واگذار می شد؛ با تکیه بر این که هر فروشنده ای یک مشتری مبنا دارد و باید در اندیشه آن باشد که به این مشتریان بخوبی رسیدگی کند. همچنین همواره به معنای رسیدگی به مشکلات، شکایات، برگشتی ها و غیره نیز هست.
اگر شما در حال فروش یک محصول یا ارائه خدمات هستید، مشتریان شما و احساسی که درباره شما دارند باید رکن اساسی شرکت شما باشد. مخصوصا زمانیکه مشتریان شما آنقدر در شبکه های اجتماعی فعال هستند که می توانند شکایاتشان را در انظار عموم آشکار سازند.
این ابزار به شما اجازه می دهد تا بازخورد مشتریان را بدست آورید و همه مراودات و تماسهائی که با مشتریان داشته اید را پیگیری کنید و مطمئن شوید که همه سئوالات آنها پاسخ داده شده و مسائل آنها حل شده است.
شما با یک پایگاه داده از مشتریان، احتمالا قدرت فروش بالائی ندارید. باید تا جائیکه ممکن است روشهائی را که در زمان صرفه جوئی کرده و بیشترین تاثیر را دارند، پیگیری و دنبال کنید. این ابزار به شما امکان انجام این کار را می دهد.
۵- Mindmeister:
طرح ریزی ذهنی (نقشه برداری ذهنی) بعنوان ابزاری برای دانشجویان بمنظور سازماندهی یادداشتهایشان و ایده های سازنده جهت مقالات و روزنامه ها در نظر گرفته شده است.
هم اکنون طرح ریزی ذهنی در تمامی سطوح برای مشاغل جدید رواج یافته است و احتمالا بهترین ابزار در داد و ستد است. افکار شما برای متحول نمودن استراتژی های محتوای بازاریابی تان چیست؟ به این ابزار دسترسی پیدا کرده و آنها را در یک مدل سازماندهی شده با دادن حق انتخاب به تمامی میزبانان جهت نشان دادن به آنها وارد کنید. سپس آنها را با اعضاء تیم خود به اشتراک بگذارید و اجازه بدهید به آنها مواردی را اضافه نموده، اصلاح و سپس مجددا به اشتراک بگذارید.
داستان کامل ذخیره شده و شما و همکارانتان می توانید با طرحی که براحتی قابل مشاهده است، کار را برای آنکه اجرا شود، به اتمام برسانید.
آیا برای معرفی به یک سرمایه گذار بالقوه تدبیری اندیشیده اید؟ از این ابزار جهت گسترش این ارائه استفاده کنید و سپس آن را بصورت خودکار به نمایش اسلاید گونه تبدیل کنید.
آیا به مدیریت یک پروژه و محول نمودن امور نیاز دارید؟ این همان ابزار شماست. هر کس در تیم شما خواهد دانست چه کسی و در چه زمانی در حال انجام چه کاری است. امکانات این ابزار واقعا بی پایان هستند. شما برای هر تصمیم گیری جدی به این ابزار نیازمند هستید.
۶- برنامه های کاربردی هیجان انگیز (Wave App):
شاید شما با یکی از ابزارهای حسابداری تجربه داشته اید اما این ابزار بطور ویژه ای برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ هاست و رایگان می باشد.
این یک ابزار کامل جهت مدیریت حسابهایتان، پرداخت ها، Spreadsheets و … است. یک مشخصه واقعا عالی آن این است که به حسابهای بانکی یا سیستم پرداختهای آنلاین شما متصل می شود و یک ثبت دستی از دارائی شما در گذشته می سازد.
صفحات موازنه حرفه ای (Professional balance sheets) می تواند با چند ضربه کوچک بوجود آید. صفحات موازنه ای که برای ارائه به سرمایه گذاران بالقوه عالی هستند. لیست حقوقی نامشخص و صورتحساب ها را اضافه کنید. شما ابزاری کامل جهت هر عملکرد مالی دارید.
۷- بهینه سازی (Optimizely):
اینجا ابزاری کامل هست که به شما یک نظم شگفت انگیز یا روشها و استراتژی هائی جهت رشد کسب و کارتان می دهد.
ابتدا جنبه های تحلیلی است؛ می دانید چه کسی به حساب شما دسترسی دارد. کجا و چه زمانی به حساب شما دسترسی پیدا کرده اند و در چه سطحی در حال کار کردن هستند.
دوم خصوصی سازی: فرض کنید که یک مشتری تولیدات ویژه ای از شما را که شما به او پیشنهاد داده اید، مد نظر قرار داده اما خریداری نکرده است. از این ابزار استفاده کنید تا آن مشتری را دوباره هدف گیری کرده و آن محصول را پیش روی او حفظ کنید.
و در آخر جنبه امتحانی است. آیا در شگفت هستید که کلید CTA بهترین عملکرد را دارد؟ یکی از ۲ روش A یا B را از طریق بهینه سازی و رسیدن به وضعیتی که نیاز دارید تصمیم گیری کنید، امتحان کنید. در اینصورت تجارتتان رشد خواهد کرد.
وب سایت را بررسی کنید تا همه این ابزارها که می توانند برای شما چنین کاری انجام دهند را ببینید.
۸- Leedzgen:
دانستن اینکه جو اسمیت از سایت شما بازدید کرده و ۱۰ دقیقه برای بررسی یک محصول در سایت مکث کرده، عالی نخواهد بود؟ شاید او یک مشتری احتمالی است.
همچنین شما می توانید جائی که او زندگی می کند را بدانید و دیگر اطلاعاتی را که اجازه تماس فوری می دهند را بدست آورید. جو را در آغوش بگیرید و با این ابزار فروشتان را تصاعدی کنید.
۹- Mailchimp:
ایمیل هنوز موثرترین ابزار برای حفظ ارتباط با مشتریان قطعی و احتمالی است تا زمانیکه آن ایمیل ها را از چیزهای عالی نظیر سرگرمی، ویدئو و مطالب به روز پر کنید و نیز قابلیت اشتراک گذاری در همان موقع و همان جا برای کسانی که اطلاعات را دریافت می کنند ایجاد کنید.
می توانید بخش Opt-inبرنامه ها را طراحی کنید که برای لیست کامل یا فقط یک لیست مورد نظر شما بصورت خودکار خاموش خواهند شد.
شما می توانید کسی که ایمیلتان را باز کرده، کسی که می خواند و ایمیل هایتان را به اشتراک می گذارد را بررسی کنید. هر بخش از ایمیلتان و استراتژی آن را با این ابزار عالی مدیریت کنید.
• نتیجه گیری:
بعنوان یک استارت آپ شما ۲ چالش دارید:
اول هر چیز را تا جائی که ممکن است از طریق بکارگیری نیروی ستادی کم هزینه بدست آورید.
دوم آن وظایف و اموری را که برای آنها زمان ندارید، ساده و موثر کنید.
این ۹ ابزار این کار را برای شما انجام خواهند داد. فواید آنها را یکی کرده و در اینصورت آنچه را که نیاز دارید به سمت آن حرکت کنید دارید.

 

منبع: http://www.isfahanplus.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید