خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تحقق سهم 25 درصدی دغدغه اصلی تعاونگران است

یک فعال تعاونی با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه اقدامات مناسبی در جهت تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون صورت نگرفت، ابراز امیدواری کرد که مشکلات و کم و کاستی های بخش تعاون در برنامه ششم توسعه جبران شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون مرکز، رضا سواری اظهار داشت: برای جبران مشکلات و چالش های پیش روی بخش تعاون در برنامه ششم توسعه باید اقدام و اهتمام جدی صورت گیرد و مسوولان از هم اکنون به فکر ارتقا سهم بخش تعاون باشند.

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم تعاونگران تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون است که متاسفانه به دلیل عدم پیش بینی ساز و کارهای عملیاتی مناسب تا این لحظه محقق نشده اما ضروری است تا برای روشن شدن سهم و جایگاه تعاون در برنامه ششم توسعه تلاش بیشتری صورت گیرد.

دبیر اتاق تعاون زنجان نیز با تاکید بر ضرورت استفاده دولت از تمام ظرفیتهای بخش تعاون و فعالان تعاونی، تدوین راهکارهای مناسب در جهت واگذاری تصدی های بخش دولتی را خواستار شد.

به گفته سواری، برون سپاری تصدی گری بخش دولتی به بخش تعاون با اولویت و محوریت اتاق های تعاون استانی، زمینه هم افزایی بیشتر تعاونی ها و ارتقا جایگاه بخش تعاون در اقتصاد را فراهم می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید