خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر درآمدتان کفاف هزینه های سنگین زندگی را نمی دهند و دخل و خرجتان در گرانی های بازار به هم نمی خورد. شرایطی مانند بسیاری از مردم دیگر کشور و حتی مردم بسیاری از کشور های جهان دارید. در این شرایط تنها کاری که می توان انجام داد تلاش در جهت افزایش درآمد و در مرحله نخست دو برابر کردن آن است.


حال برای افزایش درآمدمان چه کنیم؟ آیا این اتفاق خواهد افتاد؟

رازهای کسب درآمد بیشتر را ثروتمندان یافته اند و روز به روز به ثروت خود می افزایند. در عین حال آموزش هایی برای عموم مردم وجود ندارد تا با روش های افزایش درآمد بیشتر آشنا شوند. خبر خوب این است که افزایش درآمد جادو نیست و کاری بسیار ساده است، به شرط آنکه روش های درست را بتوانیم پیدا کنیم.

پس در این مقاله ما را همراهی کنید تا برخی از این رموز را با شما به اشتراک بگذاریم. توسط این فرایند ها و انجام گام به گام آن ها می توانید سریعتر از آنچه که تصور می کنید به درآمد بالاتری دست یابید. به شما قول می دهیم تا با انجام دستورات بیان شده در این مقاله درآمد خود را به شکل قابل توجه ای افزایش دهید.

متاسفانه از قدیم به ما گفته اند که پول خوشبختی نمی آورد، اما بدون پول چطور از پس هزینه های زندگی برآییم. بسیاری از ما با این افکار سال ها عمر خود برای فعالیت هایی صرف کردیم که کوچکترین تاثیری در آینده مالی نداشته اند. پس پول را باید جزئی از خوشبختی ما در زندگی دانست.

تهیه یک برنامه مالی کتبی:
همه ما در زندگی رویای میلیونر شدن را در سر داشتیم. اما چرا بعضی از ما هیچ گاه پولدار نمی شویم و یا حتی نمی توانیم درآمد خود را تا دوبرابر افزایش دهیم. یکی از مهم ترین اشکاتی که در کار این گونه افراد است نداشتن یک برنامه مالی است که به صورت کتبی نوشته شده باشد.

خب این برنامه چه کمکی می تواند به ما کند؟

از اولین قدم تا نهایی ترین اقدام خود را در این مسیر یادداشت کنید. این کار به شما کمک می کند تا اهداف خود را به شکلی واقعی تر روبه روی خود ببنید و در واقع از مرحله حرف به عمل برسید.
 اکسکات هدگوک برنامه ریز مالی در این باره می گوید: زمانی که تصمیم به نوشتن اهداف مالی خود می کنید، دو نکته را باید مد نظر داشته و در برنامه خود بگنجانید. اول اینکه چه مقدار پول داری و بعد اینکه چقدر از آن را خرج می کنی؟
“بنا به تجربه من، بزرگترین تفاوت بین افرادی که در مسیر درست قرار داشتند و افرادی که در مسیر اشتباه قرار دارند، مقدار زمان و تلاشی بود که آن ها برای برنامه ها و فعالیت های مالی خود می گذاشتند.”
همچنین می گوید: “موفقیت تنها برای کسانی که این کار را انجام می دهند، بدون در نظر گرفتن ثروت کنونی آن ها.”

به همین ترتیب، شکست نیز برای کسانی که از یک برنامه مدون پیروی نمی کنند. “هنگام ایجاد یک طرح مالی، موارد زیر را در نظر بگیرید:
• تمرکز بر آنچه که بیشتر اهمیت دارد و کاهش گلایه از گذشته.
• در ابتدا با توجه به هزینه های شناخته شده خود و بودجه ای که در اختیار دارید،
• یک برنامه بنویسید، حساب کنید که مقدار از درآمدتان در پایان ماه برایتان باقی خواهد ماند.
• حداکثر زمان مورد نیاز برای رسیدن به اهداف مالی خود را تخمین بزنید.

درآمد چندگانه داشته باشید:
هیچگاه به یک شغل و کسب درآمد از یک راه بسنده نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی که اکثر ما مرتکب می شویم. تمام تمرکز خود را بر روی یک کار نگذارید، هر چقدر هم که درآمد بالایی داشته باشید باز نیاز برای افزایش درآمد خود یک شغل و یا حتی بیشتر راه اندازی کرده و مدیریت آن را به یکی از افراد قابل اعتماد در اطراف خود بسپارید. این را به خاطر داشته باشید که داشتن درآمد کوچک از راه های مختلف آسان تر از کسب درآمد زیاد از یک کار است.

سرمایه گذاری کنید:
با درآمدی که در حال حاضر دارید می توانید سرمایه گذاری کنید. همه ما به دنبال پول های هنگفتی برای شروع یک سرمایه گذاری می گردیم. غافل از آنکه با همان اندک پسندازی هم که دارید می توانید شروع کنید. نیازی به سرمایه گذاری در بازارهای پر ریسک نیست. قبل از انجام هر کاری بازار را بسنجید. بیگدار به آب نزنید و با دانش به جلو حرکت کنید. می توانید روی یکی از ایده هایی که دارید سرمایه گذری کنید و آن را به یک واقعیت پر سود تبدیل نمایید.

صرفه جویی کنید:
اگر می خواهید روزی میلیونر شوید، امروز باید سعی کنید تا از هزینه های خود کم کنید و مبلغی را از هزینه های ماهیانه خود پس انداز کنید. این صرفه جویی می تواند یک درصد از حقوق شما را به حساب بیاید. این مبلغ شاید اصلا به نظر شما نیاید. پیشنهاد ما آن است که شما ۱۰ درصد از درآمد خود را سرمایه گذاری و ۵ درصد آن را پس انداز کنید.

دانش خود را افزایش دهید:
شما باید در هر زمینه اطلاعات داشته باشد. کتاب بخوانید، در سایت های اینترنتی درباره مسائل مختلفی همچون اقتصاد، هنر، ورزش، علوم روز و به خصوص مسائل مالی و کسب و کارتان جستجو کنید.
برای افزایش درآمد، احتمالات شکست در کسب و کارها، افزایش سود، کاهش استرس، افزایش خودباوری و هر آنچه که می تواند به شما برای موفقیت کمک کند مطلب بخوانید.

معاشرت با افراد ثروتمند:
افکار انسان های ثروتمند غالبا در جهت افزایش سود و درآمد بیشتر است. آن ها به هر چیز که نگاه می کنند با آن به دنبال کسب درآمد هستند. افکار انسان های اطراف ما به شکل عجیبی بر رفتار و طرز فکر ما تاثیرگذار است. معاشرت با این افراد شما را با نوع فکر کردن و عمل کردن آن ها آشنا می کند. همچنین می توانید از آن ها در جهت پیشبرد اهداف خود کمک بگیرید.

به گفته فلیپ فرنز بالتازار: بودن در کنار افرادی که از شما موفق تر هستند، توانایی فکر کردن به مسائلی که در آینده شما اهمیت دارد را افزایش می دهد.
او همچنین می گوید: واقعیت این است که میلیونرها به طور متفاوتی نسبت به طبقه متوسط در مورد پول فکر می کنند .
دید خود را تغییر دهید:

می دانیم که در شرایط کنونی وضعیت اقتصادی اصلا خوب نیست. اما با فکر کردن به این مسائل تنها زمان خود و از دست خواهید داد و پس از مدتی تنها چیزی که به دست می آورید مشکلات روحی است. راه های کسب درآمد حتی در این شرایط هم بسیار زیاد است.
بلند شوید و گام نخستی را که در این مقاله به آن اشاره شد را بردارید.
 
سخن پایانی:
تحت هیچ شرایطی ناامید نشوید، هر روز به خود بگویید که من می توانم، این جمله چنان تاثری دارد که حتی نمی توانید تصور کنید. برای افزایش درآمد خود منتظر یک معجزه نباشید، تنها نیا به یک برنامه ریزی و عمل بر اساس آن است. به شما قول می دهیم که موفقیت در این راه از آنچه که فکر می کنید به شما نزدیک تر است. بخواهید تا درآمد بیشتری داشته باشد؛ خواستن مهم ترین گامی است در این مسیر برمی دارید. اگر واقعا به دنبال افزایش درآمد باشید ناخوداگاه برای رسیدن به آن تلاش می کنید. این مقاله را برای کسانی که دوستشان دارید و از موفقیتشان خرسند می شوید بفرستید.

نویسنده: الهه کریمی
منبع: mahanteymouri.ir

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید