خانه    نقشه سایت    تلفن 021-77597198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

آیا تا بحال نام تبلیغات چریکی (پارتیزانی) را شنیده اید؟ شاید شنیده باشید که بگویند فلان شرکت تبلیغات چریکی یا پارتیزانی در شهر یا کشور انجام داده است.
امروزه اگر پای صحبت مشاوران بازاریابی و تبلیغات بنشینیم بی شک به ما خواهند گفت که دیگر تبلیغات به شکل قدیمی و سنتی خیلی جواب نمی دهد و آن اثرگذاری لازم را نخواهد داشت. آنها به ما خواهند گفت که باید به سراغ تبلیغات خلاقانه برویم، تبلیغاتی که مخاطب را جذب نماید.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

برند Brand و شهرت Reputation بسیار محکم به یکدیگر متصل‌اند اما مترادف نیستند. زیرا که در بسیاری از شرکت‌ها در هنگام شروع پروژه مدیریت برند یا برندینگ، با این

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 358
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

برند ساختن یا نساختن، مساله این است! وقتی این سوال را از فردی که هنوز مطمئن نیست برندی لازم دارد یا نه می‌پرسید، اگر از این واقعیت که برند کلید رشد و موفقیت در بلندمدت است، بی‌خبر باشد، نمی‌تواند به سوال شما پاسخ دهد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 541
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کمپین تبلیغاتی چیست؟
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟ ۴ توصیه برای مدیریت بهتر یک کمپین تبلیغاتی
یک کمپین تبلیغاتی مجموعه اقدامات مشخص و تعریف شده برای بازاریابی و فروش یک محصول یا خدمت جدید (و یا نسخه‌ی تغییر داده شده‌ی محصول و خدمت) و یا استفاده از یک کانال جدید برای

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 547
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 موفقیت تبلیغات بازاریابی (بخش دوم)
موفقیت تبلیغات بازاریابی (بخش دوم)

نقش پیام‌ مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی- بخش دوم
در مقاله‌ی «نقش پیام‌ مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی- بخش اول» درباره‌ی نقش ویژگی‌های شکلی پیام در موفقیت تبلیغات بازاریابی، صحبت کردیم. در بخش دوم این مقاله، مروری بر نقش ویژگی‌های مصرف‌کننده و عوامل موجود در بستر آگهی بر موفقیت

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 475
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

نقش پیام‌ مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی (بخش اول)
موفقیت تبلیغات بازاریابی (بخش اول)

نقش پیام‌ مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی- بخش اول
موفقیت تبلیغات بازاریابی در قید درک درست آن توسط مخاطب و به‌یادآوری مزمون آن در زمان خرید است. تماس سازنده مخاطب با پیام تبلیغاتی می تواند با شکل‌دادن رابطه‌ای ذهنی بین متن پیام و ارزش محصول، محتوای پیام را به راحتی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 737
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید
قبل از فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

۵ پرسش مهم درباره مشتریانتان، که باید قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید
کافی‌ست تا سری به چند وب سایت معروف مانند ورزش سه، خبرگزاری فارس و… بزنید و تا دلتان بخواهد، بنرهای تبلیغاتی برندهای

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 436
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اخلاق در تبلیغات
اخلاق در تبلیغات

اخلاق در تبلیغات
بخش مهمی از رسانه­ها تبلیغات است، بخش مهمی از مغازهها تبلیغات است، بخش مهمی از دیوارهای شهر، اتوبوس‌های شهر، متروها و بخش مهمی از مراکز و اماکن عمومی، پر از تبلیغات است. تبلیغ‌کنندگان تجاری و سیاسی، در تمام شبانه‌روز، از طریق

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 469
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی
سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی

سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی
اگر سایتی دارید و می‌خواهید محل‌هایی را برای تبلیغات اختصاص بدهید؛ و یا اینکه می‌خواهید بنری را به یک وب‌سایت تبلیغاتی بفرستید، دانستن سایزهای استاندارد بنرهای تبلیغاتی ضروری‌ست. تبلیغات، کم هزینه نیست! و شاید پرهزینه‌ترین فعالیت

ادامه مطلب نظرات (1) کلیک ها: 444
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

هدف گذاری در تبلیغات با رویکرد فروش
هدف گذاری در تبلیغات با رویکرد فروش

هدف گذاری در تبلیغات با رویکرد فروش
برای بسیاری از مدیران بازاریابی ، روش هدف گذاری برای فروش ( اهداف غایی تبلیغات ) تنها هدف معنی دار برنامه های ترفیعی فروش است. آن ها این گونه می اندیشند که تنها دلیلی که شرکت ها برای تبلیغات خود پول خرج می کنند ، افزایش فروش محصولات

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 514
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۱۰راز قابل اعتمادترین برند ها
۱۰ راز قابل اعتمادترین برند ها

۱۰راز قابل اعتمادترین برند ها
معتمدترین برند های امروز حتی اگر بزرگ‌ترین فروش یا سهم بازار را نداشته باشند به واسطه‌ی تجربه‌شان، روابط با مشتریان را آن‌چنان برقرار کرده‌اند که مشتریان به طور غریزی به آنان واکنش نشان می‌دهند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 577
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تبلیغات ارزان و محلی
تبلیغات ارزان و محلی

چهارده ایده ثابت شده برای تبلیغات ارزان و محلی
شما نیاز دارید که برای کسب‌وکار خود تبلیغ کنید، اما برای این تبلیغ 2 قانون کلی وجود دارد: تبلیغات در درجه اول باید کم‌هزینه بوده و برای یک مجموعه مخاطب هدف باشد. چه کسی دوست دارد میلیون ها تومان هزینه کند

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 598
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تبلیغات
تبلیغات با کم ترین هزینه

10 راه برای تبلیغات با کم ترین هزینه
پول خود را صرف تبلیغات گران قیمت در رادیو نکنید که ساعت 3 بعد از ظهر پخش می‌شود. سعی کنید همان هزینه را صرف تبلیغات بیش تر کنید.
1: از انتشارات محلی استفاده کنید

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 588
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تبلیغات اخلاقی، تبلیغات غیر اخلاقی
تبلیغات اخلاقی، تبلیغات غیر اخلاقی

تفاوت بین تبلیغات اخلاقی با تبلیغات غیر اخلاقی
بطور کلی کسب و کارها در میانه یک بازی برای کسب درآمد بالاتر قرار دارند و تبلیغات در این بین تاثیر بسیار زیادی در فروختن یک محصول خاص بازی می کنند. اما . . . اما همچنان که بسیاری از افراد در تلاش برای رسیدن به

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 598

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




جدیدترین تصاویر

با ما در ارتباط باشید