خانه    نقشه سایت    تلفن 021-77597198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

اگر مالک یا مدیر یک سایت هستید حتما از این ۵ ابزار استفاده کنید تا بازده بازاریابی اینترنتی خود را افزایش دهید.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۲۰ راه برای جمع‌آوری بانک ایمیل
۲۰ راه برای جمع‌آوری بانک ایمیل

۲۰ راه برای جمع‌آوری بانک ایمیل
شکی نیست که برای راه‌اندازی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ و حتی دیگر کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ خود، احتیاج به یک لیست از ایمیل‌های مختلف یا همان بانک ایمیل دارید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 129
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۵ راهبرد بازاریابی دیجیتال ، ظریف اما اثربخش
۵ راهبرد بازاریابی دیجیتال

۵ راهبرد بازاریابی دیجیتال ، ظریف اما اثربخش
در این نوشتار، روندهایی را می‌خوانیم که کم و بیش بر بازاریابی دیجیتال ، اثرگذارند.
در چند سال گذشته، اصطلاح معروف

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 186
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۶ اصل موفقیت در بازاریابی آنلاین
۶ اصل موفقیت در بازاریابی آنلاین

۶ اصل موفقیت در بازاریابی آنلاین
امروزه، شروع کردن کسب و کار خودتان راحت‌تر از هر زمان دیگری است. هرکسی با داشتن یک آدرس اینترنتی، یک محصول خوب و یک حساب پپیپال (PayPal) می‌تواند کسب و کارش را بسازد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 158
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۳ نکته از بازاریابی دیجیتال که کارتان را سکه می‌کند
۳ نکته از بازاریابی دیجیتال

۳ نکته از بازاریابی دیجیتال که کارتان را سکه می‌کند
اگر شما کارآفرینی نوپا هستید‌، سه نکته‌ی زیر را درباره‌ی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی بخوانید. بسیاری از کارآفرینان شرکت‌های تازه‌بنیان بر سر بازاریابی شرکت‌هایشان از طریق کانال‌های دیجیتال

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 168
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تثبیت برند در رسانه‌های اجتماعی
تثبیت برند در رسانه‌های اجتماعی

چگونه برند خودتان را در رسانه‌های اجتماعی تثبیت کنید
یک برند کارآمد متشکل از مجموعه‌ای به شدت به هم پیوسته از ویژگی‌هایی است که هویت کسب‌وکاری دارند. این ویژگی‌ها شامل چیزهایی است از قبیل شرایط فروش متمایز و ارزش اصلی برندتان.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 200
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۷ مهارت تیم‌های بازاریابی آنلاین
۷ مهارت تیم‌های بازاریابی آنلاین 

۷ مهارتی که تیم‌های بازاریابی آنلاین باید از آنها برخوردار باشند

وظیفه‌ی هر تیم بازاریابی آنلاین، چه با هدف رهبری تشکیل شده باشد چه فروش یا آگاهی از برند، بهبود قابل توجه دستاوردهایش است. در طی چند سال اخیر، عملکرد

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 287
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ایمیل مارکتینگ برای کسب‌وکارهای کوچک
ایمیل مارکتینگ برای کسب‌وکارهای کوچک

۱۵ نکته درباره ایمیل مارکتینگ برای کسب‌وکارهای کوچک
ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی)، روش خوبی برای دسترسی به مشتریان، بدون صرف هزینه زیاد است. اما مسئولیت بزرگی نیز می‌باشد، چرا که افراد آدرس ایمیل

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 174
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تفاوت واقعی بین UX و CX
تفاوت واقعی بین UX و CX

تفاوت واقعی بین UX و CX
چه به تازگی با دنیای بازاریابی کسب‌وکار آنلاین آشنا شده باشید یا خیر، ممکن است این اولین باری باشد که به فکر مقایسه‌ی تجربه کاربر (UX) و تجربه مشتری (CX)

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 222
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

نکات کلیدی برای بازاریابی
نکات کلیدی برای بازاریابی 

نکات کلیدی برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در رسانه‌های اجتماعی
استراتژی‌هایی که شما در رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌دهید می‌تواند به تعیین موفقیت یا شکست شما در یک کمپین بازاریابی آنلاین بیانجامد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 315
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

مقدمه:

ارتباطات تغییر یافته اند و شرکتها با تعریف دوباره ی بسیاری از مفاهیم مهم

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 223
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ

چگونه نتایج بهتری از ایمیل مارکتینگ بگیریم؟
یکی از کارهای اصلی بازاریابی برای کسب و کارهای اینترنتی بازاریابی با ایمیل یا اصطلاحا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) است. نه تنها کسب و کارهای اینترنتی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 322
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


افزایش فالوور اینستاگرام

۹ روش افزایش فالوور اینستاگرام
1.    نام اکانت اینستاگرام
همیشه از نام یکسانی در تمامی رسانه های اجتماعی استفاده کنید. اگر سایت دارید حتما نام سایت و اکانت شما باید یکسان باشد. نام اکانت به

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 327
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 بازاریابی از طریق شبکه فیسبوک
بازاریابی از طریق شبکه فیسبوک

بایدها و نبایدهای بازاریابی از طریق شبکه فیسبوک
به نظر شما آنچنان که بسیاری از جوانان ادعا می‌کنند، فیسبوک دیگر یک شبکه مرده است؟ یا آنچنان که مارک در چند هفته گذشته گفت آمار بازدید از آن در طی یک روز از یک میلیارد نفر گذشته است؟

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 342

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




جدیدترین تصاویر

با ما در ارتباط باشید

نماد اعتماد