خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۷ مهارت تیم‌های بازاریابی آنلاین
۷ مهارت تیم‌های بازاریابی آنلاین 

۷ مهارتی که تیم‌های بازاریابی آنلاین باید از آنها برخوردار باشند

وظیفه‌ی هر تیم بازاریابی آنلاین، چه با هدف رهبری تشکیل شده باشد چه فروش یا آگاهی از برند، بهبود قابل توجه دستاوردهایش است. در طی چند سال اخیر، عملکرد

بیش از ۶۰۰۰ کسب‌وکار و برخی از بهترین تیم‌های بازاریابی آنلاین جهان بررسی شده است و مشخص گردید که الگویی برای موفقیت آنها وجود دارد که یکی از مهم‌ترین جنبه‌های آن تنوع در مهارت‌هاست.

تیم‌های بازاریابی آنلاین به مهارت‌های مختلفی برای رشد موثر عملکرد خود نیاز دارند. این مطلب هفت مورد از مهمترین مهارت‌هایی را که هر تیم بازاریابی آنلاینی باید داشته باشد، فهرست کرده است.
۱- طراحی وب
طراح کمپین‌های بازاریابی آنلاین باید تصاویری را خلق کند که همزمان برند مورد نظر را نمایش داده و بفروشد. طراحی وب غالبا برون‌سپاری می‌شود اما با این وجود، کسی که طراحی‌های برون‌سپاری شده را مدیریت می‌کند باید کیفیت طرح را تایید کرده و دید کلی از هدف آن داشته باشد.
۲- مدیریت رسانه‌های اجتماعی
حضور فعال برند در کمپین‌های حمایتی ضروری است. مشتریان بالقوه اغلب قبل از تصمیم به خرید به صفحات فیسبوک، توییتر و دیگر رسانه‌های اجتماعی سر می‌زنند.
۳- تحلیل اثربخش داده‌ها
پیگیری اینکه افراد قبل از سرزدن به وبسایت به چه وبسایت‌های دیگری رفته و چه کرده‌اند برای بازاریابان امکان شناخت مشتری و رشد سریع کمپین را فراهم می‌کند. تجزیه و تحلیل داده‌ها – از تحلیل Google Analytics تا بازیابی داده‌ها از طریق سایر ابزارها- همواره برای سنجش عملکرد و بهبود کمپین الزامی است.
۴- شناخت جنبه‌های مختلف بازاریابی محتوا
همه‌ی ما اصطلاح “محتوا پادشاه است” را شنیده‌ایم. در گذشته بازاریابان محتوا اغلب با نویسندگان حرفه‌ای اشتباه گرفته می‌شدند. امروزه بازاریابی محتوا بیشتر از نویسندگی است، و شامل اینفوگرافیک، اینفومرشال (که به معنی تبلیغات آموزنده است)، ویدئو و فایل‌های صوتی دیجیتال می‌باشد.
بعلاوه، بازاریابان محتوا باید با بهترین روش‌های ارائه‌ی محتوا آشنایی داشته باشند.
۵- برنامه‌نویسی
همواره میزان حداقلی از مهارت‌های پایه‌ی برنامه‌نویسی ضروری است بویژه برای شرکت‌هایی که موقعیت‌های مکانی متعدد دارند و همچنین کسب‌وکارهای الکترونیک.
۶- توجه به چشم‌انداز
چه با کسب‌وکارهای کوچک کار کنید یا با بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی جهان همچون Bing Ads، هر فعالیتی که انجام می‌دهید باید در چارچوب تصویر کلی شرکت بگنجد.
نگاهی فراتر از اهداف کوتاه مدت و درک پیامدهای بلندمدت تصمیمات و اقدامات بازاریابی جنبه‌ی بسیار مهمی در ارزش‌گذاری برای هر کسب‌وکار محسوب می‌شود.
۷- پیش فعال بودن
بازاریابان آنلاین پیش فعال، استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی را امتحان می‌کنند، در موضوعات داغ پیشگام می‌شوند، ایده‌های نو توسعه داده و روش‌های جدید فروش را گسترش می‌دهند. کسب‌وکارها می‌توانند با بروزرسانی مداوم و پیشقدم شدن در بهره‌وری از ابزارهای موجود، بر رقبا پیروز گردند.

منبع: ponisha.ir/blog/author/admin

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید