خانه    نقشه سایت    تلفن 021-77597198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اصولا یک کارآفرین یا گروه تولید یک کمپانی نخست متناسب با نوآوری خود، یک محصول یا خدمات جدید را تولید می‌کند. در مرحله بعد، معمولاً بخش‌های داخلی آن کمپانی درگیر مسائل مربوط به آن محصول/خدمات جدید می‌شود. سرانجام وقتی محصول نهایی به بازار ارائه شد، یک سراسیمگی اولیه برای خرید آن در میان خریداران اولیه اتفاق خواهد افتاد، اما چندی بعد، روند فروش کند خواهدشد؛ از محصولات نام‌های تجاری و کمپانی‌های معروف هم‌چون آیفون گرفته تا محصولات کم نام و نشان، معمولاً همه این روند را به نوعی طی می‌کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 129
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

با توجه به اینکه کم کم داریم به نوروز 97 نزدیک می شویم، کسب و کار های الکترونیک هم خودشان را آماده می کنند تا به خوبی از این فرصت برای بالا بردن فروش خودشان استفاده کنند. موفقیت در بازار شب عید هم سخت است و هم آسان و صد البته باید در نظر گرفت که موفقیت به چیزی بیشتر از امیدواری و شانس بستگی دارد. شما باید تلاش زیادی بکنید که در این فصل و عید نوروز موفق شوید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 132
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

شاید تاکنون از افراد مختلف شنیده‌ باشیم که آرزو دارند کسب و کار خودشان را شروع کنند اما از ترس شکست پا پیش نمی‌ گذارند؟ چاره کار اینجا است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 153
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

امروزه با افزایش استقبال مردم به توریسم و گردشگری و دیدن جاهای تازه نسبت به گذشته، صنعت توریسم به صنعتی پررونق و رقابتی در دنیا تبدیل شده است طوری که سایت‌ها و شرکت‌های بسیاری در این صنعت شروع به فعالیت کرده‌ و با یکدیگر در این کار رقابت می‌کنند. به همین خاطر برای موفقیت در این کار بیش از هر چیز به استراتژی بازاریابی توریسم نیاز دارید تا به شما کمک کند کسب‌وکار خود را به‌خوبی به دیگران معرفی کنید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 240
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

قیف فروش (Sales Funnel) که آن را با نام قیف بازاریابی هم می شناسند در حقیقت همان پروسه ی فروش است که سازمان ها با استفاده از آن مشتریان بالقوه را به سمت خرید محصول یا خدمات، هدایت و ترغیب می کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 283
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اگر در حال کار بر روی یک محصول یا سرویس جدید هستید و قصد دارید آن را در روزها یا ماه های آینده به بازار معرفی کنید، بدانید که اجرای درست این معرفی – که خود می تواند یک پروژه جدید قلمداد گردد – تاثیر مهمی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 289
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

چه صاحب کسب‌وکاری تازه تأسیس و گمنام باشید چه تجارتی باسابقه و مشهور، برای پیشرفت و موفقیت باید از تمام امکانات در اختیار بهره ببرید. شاید قدرت و نفوذ شبکه‌های اجتماعی را دست‌کم گرفته باشید و بازاریابی در شبکه های اجتماعی به نظرتان کاری بیهوده و غیرحرفه‌ای باشد؛ شاید هم از اهمیت آن آگاه هستید، اما تصور می‌کنید نیازی به این کار نیست، زیرا بدون آن هم می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. فراموش نکنید برای دست‌یابی به مدارج بالاتر یا حتی حفظ موقعیت‌ فعلی‌تان باید با دیگران رقابت کنید و برای پیروزی در این رقابت باید به‌روز و از مزایا و معایب هر رویکرد آگاه باشید. این نوشته اهمیت و مزایای بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی را برایتان تشریح می‌کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 261
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کسب و کارهای کوچک شامل بسیاری از شرکت ها و مغازه های تازه تاسیس می شوند. مشخصه ی مشترک این کسب و کارها اینست که همگی بر اساس علاقه صاحبانشان شکل گرفته اند برخلاف کسب و کار های بزرگ که بر اساس سودهی افراد وارد آنها می شوند و در آنها سرمایه گذاری می کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 264
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

هفت استراتژی بازاریابی با بودجه کم

راه‌های زیادی برای تامین مالی ‌ایده‌ی شما وجود دارد اما هیچ‌کدام به خوبی راه‌انداختن کسب‌وکاری نیست که برای راه‌اندازی، نیاز به سرمایه کم داشته باشد تا شما را وادار به نوآوری کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 625
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.25 (6 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازاریابی درون گرا 

به‌عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار کوچک، شما قطعا مسئولیت‌های بیشماری بر عهده دارید؛ پشتیبانی مشتریان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کانال‌های ارتباطی، حسابداری و غیره.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 552
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 هر کسب‌وکاری، مخاطبان و بازار هدفی دارد، اما در میان آن‌ها، زیرگروه‌های کوچکی هم با ویژگی‌های خاص و مشترکی وجود دارند که خواسته‌ها، نیازها و ترجیحات خاصی دارند. این

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 823
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

این نگرش شما است که می‌تواند شما را به جلو ببرد.محصول شما می‌تواند خریداری شود.ممکن است محصول کاملی نباشد، اما چیزی شبیه آن است. نگرش فوق‌العاده، نمی‌تواند خریداری شود. قیمت می‌تواند مغلوب شود، اما نگرش عالی، قیمتی ندارد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 714
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

بازاریابی در میانه یک انقلاب عملکردي قرار دارد. به‌کارگیری تحلیل‌های پیشرفته و اطلاعات فراوان به مدیران بازاریابی این امکان را داده که برگشت سرمایه (ROI) در فعالیت‌های بازاریابی را با چنان دقتی که در گذشته هرگز امکان‌پذیر نبوده اثبات کنند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 935
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند
پیش‌تر راجع به مفهوم مشتریان داخلی و مشتریان خارجی صحبت کردیم. در این مقاله ابتدا تعریفی از آن‌ها را با هم مرور کرده و سپس به تعریف و بررسی بازاریابی رابطه مند می‌پردازیم.
مشتریان داخلی:
مشتریان داخلی‌، همان همکاران و گروه هایی هستند

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 913

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




جدیدترین تصاویر

با ما در ارتباط باشید