خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چگونه با قیمت مورد نظرمان بفروشیم؟
چگونه با قیمت مورد نظرمان بفروشیم؟

چگونه با قیمت مورد نظرمان بفروشیم؟
شاید شما برای فروش محصول و خدماتتان قیمتی را در ذهنتان دارید که با توجه به زحمت و هزینه هایی که پرداخت کرده اید تعیین کرده اید ولی رقبای شما همین محصول را با قیمت کمتر به فروش می رسانند و شما برای اینکه مشتریان و خریداران را جذب کنید, مجبور می شوید محصولتان را زیر قیمت

مورد نظرتان و علی رغم میل باطنتی به فروش برسانید. ما به شما  نکاتی را آموزش می دهیم تا محصولتان را با قیمت مورد نظر خودتان به مشتریان بفروشید.

– قدم اولی که باید در ذهنتان قبل از قیمت گذاری بردارید این است که خود را جای مشتری بگذارید و از دید او کالا و مزیت هایش را با قیمت ها و محصولات مشابه آن که در جاهای دیگر به فروش میرسد ارزیابی کنید. ببینید چه قیمتی را برای این محصول تعیین می کنید و حاضر به خرید آن هستید.

– محصول شما برای اینکه قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه خود داشته باشد، باید یک مزیت با ارزش داشته باشد تا مشتری را حاضر به خرید کند. کیفیت محصولتان؟ عمر آن؟ مواد اولیه مرغوب؟

– اگر محصول و خدمات شما یک ارزش و ویژگی خاص دارد که سایر محصولات مشابه ندارند، شما باید آن ویژگی را به مشتریان معرفی کنید و محصول خودتان را از محصولات مشابه متمایز کنید و محصولتان را باور داشته باشید تا مشتری بر این باور باشد که این محصول، با ارزش است و چانه زدن بر سر قیمت این محصول بی انصافی است!

– اینکه یک مشتری، شما و شرکت و محصولتان را برای خرید انتخاب می کند در حالی که می تواند از سایرین خریداری کند پس یعنی یک ارزش و مزیتی در شما دیده است. از مشتری بپرسید اکر قیمت محصول ما با رقبای ما یکسان بود، آنگاه از کدام خرید می کردید؟ و چرا؟ دانستن نکات مثبتتان به شما کمک می کند تا آن را تقویت کنید و اعتماد به نفس شما را بالا می برد و باعث می شود آن نکته مثبت را تقویت کنید زیرا مشتریان را به سمتتان جذب می کند.

– در تمام مراحل و فرآیند فروش، به مشتریتان احترام بگذارید و با او با ارزش برخورد کنید، این باعث می شود برای او دلنشین باشد و بر سر قیمت حرف شما را بپذیرد.

– سعی کنید محصولتان را به نیاز و خواسته مشتری ربط دهید. به گونه ای که اگر این محصول را نخرد به هدفش نمی رسد. آنگاه مطمئن باشید سر قیمت با شما چانه نمی زند.

– با مشتری بر سر قیمت مذاکره و توافق کنید ولی زیر قیمت و یا به رایگان ندهید. مثلا به مشتری بگویید اگر محصول و حجم بیشتری خریداری کند، قیمت محصول برایش کمتر از قیمت خرید تک حساب می شود. نه اینکه بدون هیچ دلیلی تخفیف هایی متضرر شوید.

بسیاری از تازه وارد ها به عرصه کسب و کار برای جذب مشتری سعی می کنند قیمت را پایین تر از قیمت واقعی محصول ارائه دهند تا مشتری جذب کنند ولی حواستان باشد ممکن است در آینده نتوانید قیمت محصولتان را افزایش دهید و قیمت واقعی بفروشید.!

منبع: http://www.edris-ac.com

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید