خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده
۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده

۱۳ مهارت برای یک فروش فوق‌العاده
حرفه فروش دچار تغییرات بنیادی شده است. خریدار مسئول است، فروش میدانی در حال تبدیل شدن به فروش در فضای داخلی است و فناوری در حال متحول کردن این حرفه است. خبر ناگواری است که برخی پیش‌بینی می‌کنند طی سال‌های آتی حدود ۱۵ میلیون شغل فروش از بین خواهد رفت. برای ماندن در چنین شرایطی

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2094
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۱۳ اصل روانشناسی فروش
۱۳ اصل روانشناسی فروش

۱۳ اصل روانشناسی فروش
در دنیای کسب و کار، فروش و بازاریابی یکی از اهرم‌های قدرتمند رونق زندگی مالی شما هستند که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. در این میان توجه به روانشناسی افراد و کاری که برای جذب آنان در کسب و کارتان انجام می‌دهید بسیار مهم و حیاتی است. با ۱۳ اصل حیاتی و آسان روانشناسی فروش آشنا شوید

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1719
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۳ راز فروش موفق از نگاه برایان تریسی
۳ راز فروش موفق از نگاه برایان تریسی

۳ راز فروش موفق از نگاه برایان تریسی
در سال ۲۰۱۵ برایان تریسی کتاب جدیدی نوشته است که نامش “فروش موفق” است. البته او تا به حال چند کتاب کاربردی برای فروشندگان نوشته است، ولی این کتاب خیلی بیشتر شبیه دستورالعمل است و نکات کاربردی فراوانی برای فروشندگان و بازاریابان دارد. این کتاب هنوز به فارسی منتشر نشده است و به همین

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2032
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

فروشندگان ماهر چگونه عمل میکنند؟
فروشندگان ماهر چگونه عمل میکنند؟

فروشندگان ماهر چگونه عمل میکنند؟
این مقاله را با جمله ای از ریچارد دنی آغاز میکنم:
“یک فرد موفق را به من نشان بدهید، آن وقت من فروشنده ای موفق را به شما نشان خواهم داد. در حقیقت هر یک از ما در زندگی به نوعی فروشنده هستیم!” همه ی ما میدانیم که زندگی و اوضاع و احوال و افکار ما دائم در حال تغییر و تحول است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1914
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کالا و پیشنهاد فروش
کالا و پیشنهاد فروش

کالا و پیشنهاد فروش
مارک جوینز
از ابتدای پیدایش بشر تاکنون همواره اینطور بوده که هر جا کسب و کاری شکل گرفته یا معامله ای انجام شده، یک علت و نقطه ی شروع داشته است. یعنی چه؟! یعنی اینکه فردی به فردِ دیگر کالا یا خدمتی را پیشنهاد داده است

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2082
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

چگونه با قیمت مورد نظرمان بفروشیم؟
چگونه با قیمت مورد نظرمان بفروشیم؟

چگونه با قیمت مورد نظرمان بفروشیم؟
شاید شما برای فروش محصول و خدماتتان قیمتی را در ذهنتان دارید که با توجه به زحمت و هزینه هایی که پرداخت کرده اید تعیین کرده اید ولی رقبای شما همین محصول را با قیمت کمتر به فروش می رسانند و شما برای اینکه مشتریان و خریداران را جذب کنید, مجبور می شوید محصولتان را زیر قیمت

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1875
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


جدیدترین نکات موفقیت در بازاریابی

جدیدترین نکات موفقیت در بازاریابی سال ۹۵
دنیا هر روز در حال تغییر است و این تغییرات همه جنبه های زندگی را در بر میگیرد.چون انسانها در ارتباط با یکدیگر هستند.هر تغییر , تغییرات و رشد سایر جنبه ها را در بر می گیرد. با پیشرفت و همه گیر شدن اینترنت و صفحات مجازی در بین مردم، بازاریابی نیز به این سمت سوق داده می شود و اگر می خواهید در بازاریابی موفق باشید

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2684
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.33 (3 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 بازاریاب بهتری شوید
بازاریاب بهتری شوید

با این ۶ توصیه‌ی روان‌شناسی بازاریاب بهتری می‌شوید
برای این‌که یک بازاریاب موفق باشید باید بتوانید کارهایی بیش‌تر از یادگرفتن یک متن، توصیف محصول و پیشنهاد متقابل انجام دهید. مخاطب‌تان باید بفهمد محصول چگونه کار می‌کند و چگونه وظایف را آسان‌تر می‌کند. اگر به مخاطب نشان دهید محصول چگونه به او نفع می‌رساند، او ترغیب می‌شود گوش کند و به خرید فکر می‌کند.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3376
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۹ روش کم‌هزینه برای بازاریابی موفق
۹ روش کم‌هزینه برای بازاریابی موفق

۹ روش مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق
در این نوشتار سعی شده روش‌های کم‌هزینه‌ای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد. بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌ شان استفاده کنند. بدین رو استفاده از روش‌های

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2445
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۵ روش فروش هوشمندانه‌‌تر
۵ روش فروش هوشمندانه‌‌تر

۵ روش فروش هوشمندانه‌‌تر
از نظر فروش محصول، مشتریان‌تان سرسخت‌ترین منتقدتان هستند. آن‌قدر با احتیاط هستند که شاید مجذوب یک محصول زیبای کم ارزش شوند، ولی در این صورت به سرعت حالت تدافعی به خود می‌گیرند و دنبال هر گونه عذر و بهانه‌ای می‌گردن تا پولی را که به زحمت به‌دست آورده‌اند خرج نکنند. ولی کارآفرینان و فروشندگان هوشمند همیشه

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1981
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۱۵جمله شگفت‌‌انگیز یک نابغه فروش
۱۵جمله شگفت‌‌انگیز یک نابغه فروش

۱۵ جمله شگفت‌‌انگیز که یک نابغه فروش می‌گوید
بسیاری اوقات در گفت‌وگو با مشتری‌ها، پرسش‌ها و صحبت‌هایی پیش کشیده می‌شود که فروشندگان معمولی، پاسخ‌هایی کلیشه‌ای و اغلب نچسب به آن‌ها می‌دهند. اما یک نابغه فروش چگونه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد؟ ۱۵ جمله‌ی شگفت‌انگیز  را در ادامه می‌خوانید که با یاد گرفتن آنها شما هم یک نابغه فروش می‌شوید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2091
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری
تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری

بررسی تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری
TMBAچکیده:
هدف از این مقاله تحلیل ادبیات مبنی بر دسترس به شواهد تجربی در رابطه با تأثیر قیمت وکیفیت کالا بر رضایت مشتری از طریق روش نوین بازاریابی عصب شناسی می باشد رضایت مشتری از خرید خود عاملی بسیار مهم است که منجر به یک

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2332
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تمایل به خرید کالاهای غیر اصلی
تمایل به خرید کالاهای غیر اصلی

مروری بر مفاهیم و متغیرهای تاثیر گذار بر تمایل به خرید کالاهای غیر اصلی
TMBAچکیده :
تمایل به خرید کالاهای غیر اصلی در برابر خرید کالاهای اصلی در ایران موضوع بحث برانگیزی است، به گونه ای که به تازگی قوانینی در این باره در حال بررسی و تصویب است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2149
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

کیفیت خدمات پس از فروش
کیفیت خدمات پس از فروش 

شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل
TMBAچکیده
از آنجا که هر مشتري ديدگاهها و انتظارات خاص خود را از خدمت دارد،براي شناسايي مشخصه هاي اصلي و مهم ارزيابي کيفيت ارايه خدمات از ديد مشتريان بايد نيازها و انتظارات مشترک مشتريان را در نظر گرفت.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1896

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید