خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 بررسی تکنیک های فروش
بررسی تکنیک های فروش

بررسی تکنیک های فروش
TMBA چکیده:
فروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. تا حالا شده است که محصولی را خریده باشید و بعد از خرید، بفهمید چه کلاهی سرتان رفته؟ کافی است

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2261
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

چالش هاي مديريت منابع انساني
چالش هاي مديريت منابع انساني 

چالش هاي مديريت منابع انساني در واحد فروش، راهكارهاي پيشگيري از آن
TMBA چكيده
بدون تردید واحدهاي فروش در تحقق آرمان هاي سازمان خود که در واقع بیان کننده و بهترین معیار فلسفه وجودی آنهاست ، با چالش های متعددي روبرو هستند ، كه در اين ميان مهمترين سرمايه آن ها يعني منابع انساني

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1959
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

خرید ناگهانی
خرید ناگهانی

خرید ناگهانی چیست؟
خرید ناگهانی که به آن خرید بدون برنامه ، خرید باتصمیم آنی،خرید تفننی، و از دید روانشناسانه تکانه ای نیز گفته می شود از جنبه های مهم رفتار مصرف کنندگان می باشد در واقع خرید ناگهانی تجربه يک تمايل و اشتياق براي خريد است اين اشتياق يک احساس ناگهاني و شديد بوده واغلب وسوسه انگيز است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2078
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

تعهد در روابط میان خریدار و فروشنده
تعهد در روابط میان خریدار و فروشنده

ایجاد تعهد در روابط میان خریدار و فروشنده: با چشم اندازی در قدرت یک رابطه
TMBA چکیده:
قدرت رابطه ی میان شرکت خریدار و فروشنده یک عامل حیاتی در درک و شکل دهی تعهد می باشد. این مطالعه به بررسی ادراک چهار بعد قدرت رابطه و تاثیرشان در تعهد شرکت های خریدار به شرکت های فروشنده می پردازد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1896
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

خرید وسواسی
خرید وسواسی

خرید وسواسی
چکیده TMBA:
رفتار مصرف كننده و رفتار خريد يكي از مباحث اصلي بازاريابي است كه تحت تأثير عوامل گوناگوني ازجمله عوامل فرهنگي، اجتماعي، شخصي و روانشناختي قرار دارد. رفتار مصرف کننده عامل مهمی در تصمیم گیری محسوب شده و دارای

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2103
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 Gamification و بازاریابی
Gamification و بازاریابی

گیمیفیکیشن(Gamification) و بازاریابی
گیمیفیکیشن چیست و چگونه به بازاریابی شما کمک میکند؟
گیمیفیکیشن مفهوم کاربرد مکانیک بازی و تکنیک های طراحی شده برای آن بازی جهت ایجاد تعادل و انگیزه در افراد برای رسیدن به اهدافشان است. به قولی گیمیفیکیشن هنر استخراج تمامی عناصر و خو دادن آنها از یک

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2881
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

معرفی ۲۴ مدل بازاریابی
معرفی ۲۴ مدل بازاریابی

معرفی ۲۴ مدل بازاریابی
کسب ‏و کارها نیازمند در نظر گرفتن انواع بسیار زیادی از استراتژی ‎های بازاریابی برای بدست آوردن سهم بازار و باقی ماندن در رقابت هستند. هر استراتژی بازاریابی میتواند با بهره وری از مزایا و ویژگی های محصول، با یک بازار هدف ارتباط برقرار کند. همچنین، استراتژیهای بازاریابی می توانند با ارزش کلی با مشتریان خود

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2206
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازار و رقیبان خود را بشناسید
بازار و رقیبان خود را بشناسید

بازار و رقیبان خود را بشناسید
رشد کسب و کارتان بدون شناخت رقیب هایتان یک فعالیت ریسکی و پرخطر است. تحقیقات بازاریابی می‌تواند شما را برای تغییراتی که در بازارها رخ می‌دهد، آماده کند و به این وسیله خطر این که کسب و کارتان در رقابت و توسط رقبا حذف شود، را کاهش دهد.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2020
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بازاریاب ها بخوانند
بازاریاب ها بخوانند

نکات کلیدی موفقیت در بازاریابی
عوامل متعددی برای موفقیت در بازاریابی کالا و خدمات وجود دارد. در این مقاله کوتاه، قصد دارم برخی از مهمترین نکات و عوامل را برای آن دسته از دوستانی که اخیراً این سوال را از من پرسیده اند بیان کنم. بازاریابی یعنی چه؟ هیچ شده است که پیش خودتان، از خودتان بپرسید که بازاریابی اصلاً و اصولاً چیست؟

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 2386
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

اصول بازاريابي تلفني
اصول بازاريابي تلفني

اصول بازاريابي تلفني
طبق تحقيقات به عمل آمده، با رقابتي تر شدن كسب و كارها، اهميت ارتباط مؤثر با مشتريان نيز بيشتر مي شود. در اين فضا از بين شيوه هاي مختلف ارتباط با مشتري نظير تبليغات، روابط عمومي، فروش شخصي، پيشبرد فروش و بازاريابي مستقيم، شيوه هاي ارتباط دوطرفه نظير فروش شخصي و بازاريابي مستقيم

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 3013
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.50 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۵ نکته‌ی فروش از آلبرت انیشتین

۵ نکته‌ی فروش از آلبرت انیشتین
آلبرت انیشتین یکی از معروف‌ترین و سرسخت ترین چهره‌های علمی و فرهنگی قرن بیستم است. بسیاری از ایده‌های وی، نگرش ما به جهان هستی را تغییر داده است. علاوه بر نبوغش در فیزیک، انیشتین الهام بخش علوم دیگری نیز مانند تجارت و فروش بوده است.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1527
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

بایدها و نبایدها در یک فروش موفق
بایدها و نبایدها در یک فروش موفق

بایدها و نبایدهایی که در یک فروش موفق باید رعایت شود
اگر به این فکر افتاده باشید چیزی را که متعلق به شماست به فروش برسانید، مطمئناً دوست دارید فروش موفقی داشته باشید. اما آن چیز می تواند از اسباب قدیمی منزل یا حتی یکی از ایده های شما باشد. ولی سؤالی که می تواند درآمد میلیونی برای شما رقم بزند این است که

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1696
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

۱۰ توصیه در بازاریابی محتوایی

۱۰ توصیه برای موفقیت در بازاریابی محتوایی
1. به نسل جوان توجه کنید:
این نسل همان نسلی هستند که کاملا با یکدیگر در ارتباط هستند، افراد 18 تا 34 ساله‌ای که در حال حاضر مسئول 500 میلیارد دلاری هستند که سالانه برای اینترنت پرداخته می‌شود

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1430
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال


چهار P در آمیخته بازاریابی

چهار P در آمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی را عمدتاً با اصطلاح ۴P (محصول، مکان، ترویج، قیمت) می‌شناسند.
آمیخته بازاریابی ابزاری تاکتیکی است و سازمان می‌تواند از آن به‌منظور تحقیق بخشیدن به استراتژی‌های خود استفاده نماید.

ادامه مطلب نظرات (0) کلیک ها: 1723

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید