خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.00 (6 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


اولین نشریه تخصصی کارآفرینی 

مفتخریم که پس از 7 سال فعالیت به عنوان اولین ماهنامه تخصصی کارآفرینی، اکنون به عنوان اولین نشریه بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) با توکل به خدا و همت شما دوستان عزیز، پا در این عرصه گذاشته ایم و با هدفی روشن در راستای تکامل این رسالت با شما همراهیم

و امیدواریم تا همه دست در دست هم برای ایجاد فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) با کمک کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای، ایرانی آباد و ثروتمند بسازیم.
امروزه صنعتی با عنوان بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در دنیا تحول عظیمی ایجاد کرده و توجه اقشار زیادی را به خود جلب کرده است و باعث رشد و آبادانی شهر، کشور و حتی مناطق مختلفی در دنیا شده است.
بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) همیشه به عنوان تجارت برنده – برنده در دنیا معرفی شده ، تجارتی که برای موفق شدن خود باید دیگران را موفق سازی، برای رشد و قدرت خود باید دیگران را رشد دهی و قوی سازی و اینچنین است که این حرفه از سرعت رشد بالایی برخوردار است و به زودی درصد بالایی از فروش کشورمان را به خود اختصاص خواهد داد، همانگونه که در دنیا شاهد آن بوده ایم.
حال پس از گذشت فراز و نشیب های فراوان، این صنعت در کشور عزیزمان جان گرفته و سال چهارم قانونی شدنش را طی می کند. ما نیز با هدفی روشن در راستای تکامل این رسالت با شما همراهیم تا بتوانیم به میزان رشد بازاریابی شبکه ای در کشور عزیزمان ایران که بی شک راه درازی در پیش دارد، رشد کرده و همگام و همسو با نیازهای شما به عنوان رسانه ای معتبر در کنارتان باشیم. در این مسیر نه تا اینجا، بلکه تا انتها با دل و جان در کنارتانیم.
مأموریت ما در این مجموعه پیگیری مسائل مهم و مورد نیاز برای ایجاد فرهنگ صحیح آموزش، فروش و شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) قانونی در ایران است و این امر با کمک و یاری شما عزیزان امکان پذیر است. از این رو تصمیم گرفته ایم با مطالب و مقالات متنوع، همراه با بهره گیری از توان و تجارب افراد با سابقه و اساتید این حوزه با بخش های ثابت ماهانه و بخش های متغیر با وجود موضوعات مشخص، بخش بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را سازماندهی کنیم تا شما عزیزان از این مطالب استفاده نمائید.

سرفصل مطالبی که تاکنون در مجله کارآفرین ناب در خصوص بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ) منتشر شده است به شرح زیر می باشد:

لطفاً تمام نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سامانه پیام کوتاه ما به شماره 3000810150 در میان بگذارید و ما را برای فعالیتی ارزشمند و موثر یاری کنید.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان - محمد

    خداقوت به همه اعضای مجله
    خیلی خوبه مطالب سایت، و خیلی خوب بود مجلاتی که دیدم و مطالبی که تو مجله منتشر کردید رو خوندم.
    مصاحبه های بسیار عالی بود. خصوصا مصاحبه لیدرها. انشالله دست به دست هم بتونیم به این صنعت و رشد و پیشرفتش کمک کنیم.

  • مهمان - محمدرضا

    مطالب مجله رو خوندم، مطالب سایت رو هم خوندم.
    بعضی از مقالات سایت به نظرم ضعف هایی داشت. بعضی هاش هم با نتورک ایران نمیخونه.
    مطالب مجله عالی بود. مخصوصا مقاله طرح بازپرداخت. خیلی خوب بود، بهم خیلی اطلاعات به روز تری داد. مصاحبه ها هم بسیار خوب بودند به ویژه مصاحبه لیدرها. آفرین به این لیدرها. آفرین به نتورکرهای ایرانی. اگر واقعن بخوام دور از رقابت ناسالم و بدون حس بد نظر بدم به نظرم متن مصاحبه محمد عابری و مهراب صدوقیان زاده بسیار عالی بود.
    خیلی زحمت میکشید ممنونم

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید