خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.88 (4 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

"باشگاه مشتریان" ایده تبلیغاتی جدیدی است که سروصدای آن این روزها به وفور به گوش می رسد! از مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای گرفته تا برندها و فروشگاه هایی با چند شعبه محدود.کافه، رستوران، فروشگاه های کیف و کفش، مراکز ورزشی، مراکز تفریحی و حتی کارواش ها نیز برخی روی باشگاه مشتریان خود مانور تبلیغاتی می دهند.

Read More Comment (0) Hits: 2060
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شغلِ خیلی از ما ایجاب می‌کند که با مشتری ناراضی و گاهی عصبانی سر و کار داشته باشیم. این کار هیچ وقت آسان نبوده است. اما اگر بدانیم چه بگوییم و از همه مهم‌تر اینکه چطور آن را بیان کنیم، شاید بتوانیم از این موقعیت سربلند بیرون بیاییم. در حقیقت، حتی ممکن است رابطه‌‌مان با مشتری ناراضی بهتر از قبل هم بشود.

Read More Comment (0) Hits: 3536
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

تعیین نحوه برخورد با مشتریان، نقطه شروع توسعه سیاستی برای خدمت‌رسانی بی‌نظیر به مشتری است. کار خود را با تعریف «تجربه بی‌نظیر مشتریان» آغاز کنید.
کلید آینده کسب‌و‌کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه‌ای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال‌ کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آن‌ها برای ادامه همکاری با شما.

Read More Comment (0) Hits: 1660
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

با توجه به این اصل که هر کسب‌وکاری نیاز به فروش دارد، فروش و در کنار آن کسب سود یکی از مهم‌ترین ابعاد کار شماست. اگر می‌خواهید یک فروشنده حرفه ای باشید وظیفه‌ی مهم شما این است که این جمله را از ذهن مخاطب پاک کنید: «نیازی به این خرید نیست.» نباید بگذارید که مشتری احتمالی و بالقوه از فکر خرید منصرف بشود.

Read More Comment (0) Hits: 1878
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

ما در این مقاله پانزده روش مشتری یابی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با به‌کارگیری آنها به افزایش تعداد مشتریان کسب‌وکارتان کمک کنید. با ما همراه باشید.

Read More Comment (0) Hits: 1750
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.83 (3 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

در سال 2005، آلن لافل که در آن زمان مدیر عامل شرکت پروکتراند گمبل (P&G)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان بود، مفهومی را با عنوان، «لحظه واقعیت» برای ایجاد وفاداری به برند، معرفی کرد.

Read More Comment (0) Hits: 4002
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

 

سازمانهای مشتری نواز با عرضه‌ی خدمات مشورتی، ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم، رفتار مناسب و حاکم کردن مردم‌گرایی در تار و پود سیستم مدیریتی خود، حل کامل مسائل مشتریان را به عهده می‌گیرند.

Read More Comment (0) Hits: 2672
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.33 (3 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده
نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده

روانشناسی مصرف کننده - نقش یادگیری در رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف‌کننده تا حد زیادی طی فرایند یادگیری یا همان تغییر رفتار فرد به دنبال تعاملش با محیط پیرامون­-صورت می‌گیرد، دقیقأ با همان ساز‌و‌کار یادگیری کودکان

Read More Comment (0) Hits: 6026
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟
چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟

چرا و چگونه مشتری‌هایمان را بشناسیم؟
بارها مطالبی از این دست را خوانده‌اید که می‌گویند:
    - در بازاریابی محتوایی باید به سلیقه مخاطب توجه کنیم.
    - در ایمیل مارکتینگ باید فلان پیام‌ها را به مشتری ارسال کنید.

Read More Comment (0) Hits: 2788
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

مشتری‌نوازی به سبک جهانی
مشتری‌نوازی به سبک جهانی

اسرار معتبرترین برندهای جهان: مشتری‌نوازی به سبک جهانی
دکتر پرویز درگی ویزیتور دیروز و معلم امروزبازاریابی ایران، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی، نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران و رئیس کمیته استاندارد سازی تحقیقات بازاریابی

Read More Comment (0) Hits: 2291
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.25 (2 Votes)

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان
۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان

۵ استراتژی برای جلب توجه مشتریان
میانگین توجه مخاطب از ۱۲ ثانیه در سال ۲۰۰۰ میلادی به ۸ ثانیه در سال ۲۰۱۵ کاهش پیدا کرده است. چنین پدیده‌ای به علت انقلاب موبایلی است که دامنه توجه ما را از یک ماهی کوتاه‌تر کرده است.

Read More Comment (0) Hits: 2657
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

با مشتری خود قطع رابطه کنید
با مشتری خود قطع رابطه کنید

شرایطی که به شما گوشزد می‌کنند تا با مشتری خود قطع رابطه کنید
حتما برای شما نیز پیش آمده است که در یک شرایط چالش‌برانگیز قرار بگیرید و با خود فکر کنید که بهتر است با مشتریانی که برای شما به جای ارزش و منفعت، دردسر بیشتری به همراه می‌آورند، قطع رابطه کنید.

Read More Comment (0) Hits: 3125
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


چطور با شکایت مشتریان روبرو شویم 

چطور با شکایت مشتریان روبرو شویم بدون آنکه خونسردی خود را از دست دهیم
شما بخاطر مشتریان بسیار سخت کار می‌کنید. از تعطیلات آخر هفته می‌زنید تا خواسته‌ی آنها را برآورده کنید. حتی به این فکر می‌کنید که چطور اوقات بیکاری را هم کار کنید.به نظر همه چیز خوب است

Read More Comment (0) Hits: 3253
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive


تصمیم گیری با ذهن نیمه هوشیار

۹۰ درصد از تصمیم گیری های خرید با ذهن نیمه هوشیار صورت می گیرد.
آیا ما واقعا به آخرین مدل گوشی موبایل هوشمند نیاز داریم یا کارمان با یک موبایل ارزان تر که همان نیاز را بر طرف می کند راه می افتد؟

Read More Comment (0) Hits: 2242

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید