خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جوان ۲۵ ساله شهرکردی که برای نخستین بار در استان کارگاه تولید فرآورده‌های کنجدی را راه‌اندازی کرد و می‌توان به عنوان جوانترین کارآفرین از آن یاد کرد.


«حل مشکلات مجموعه‌ اقتصادی کشور را در درون کشور باید پیدا کرد؛ ستون فقرات هم عبارت است از تولید؛ ستون فقرات اقتصاد مقاومتی که ما عرض کردیم، عبارت است از تقویت تولید داخلی» این بخشی از سخنان مقام معظم رهبری است که مردم را به تولید و تکیه بر توانمندی‌های داخلی تشویق می‌کند و هر کسی این سخنان را شنیده خود را موظف می‌داند که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گامی بردارد.

با شرایط موجود جامعه نیز جوانان ما خوب می‌دانند که نباید منتظر شغلی دولتی باشند و تصمیم گرفتند دستشان را به زانویشان بزنند و یا علی بگویند و کارشان را شروع کنند هر چند برخی‌ها گمان می‌کنند که برای کارآفرینی باید سرمایه زیاد داشت اما کسانی مانند حمیدرضا آقا بابایی این معادله را بر هم زدند.

حمیدرضا آقابابایی جوان 25 ساله شهرکردی ساکن شهر طاقانک است، کار و کاسبی خودش را در زمینه تولید حلوا شکری آغاز کرده است. این جوان کارآفرین در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: با توجه به نبود شغل مناسب و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تصمیم گرفتم وارد عرصه کارآفرینی شوم.

وی افزود: راه‌اندازی کارگاه تولید فرآورده‌های کنجدی نخستین ایده‌ای بود که به ذهنم رسید و برای نخستین بار است که در استان فرآورده‌های کنجدی مانند حلوا شکری، حلوا ارده و ارده تولید می‌شود و تولیدات ما در سراسر استان عرضه می‌شود.

آقابابایی بیان کرد: سرمایه اولیه من برای راه‌اندازی این کارگاه تنها 20 میلیون تومان بود که در حال حاضر به 100 میلیون تومان رسیده و با توجه به اینکه از تمامی ادارات استان برای توسعه کار کمک خواستم تنها سپاه و بسیج سازندگی بود که کمک کرد و توانستم از تسهیلاتشان استفاده کنم.

وی گفت: با راه‌اندازی این کارگاه تاکنون زمینه اشتغال 6 نفر به صورت مستقیم و 2 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

این کارآفرین موفق رمز موفقیت خود را پشتکار، تلاش و اعتماد به نفس می‌داند و معتقد است اگر مسئولان استانی در هر سازمانی از محصولات تولیدی داخل استان خریداری کنند، بی‌شک رونق تولید بیشتر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: روایت جوان کارآفرین قطع نخاعی


منبع: خبرگزاری تسنیم
* انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «ماهنامه کارآفرین ناب» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید