MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
 
 

 
 
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
 

ورود کاربران



پرداخت آنلاین

مبلغ تراکنش (ريال):

   
صفحه اصلی بازی های کسب و کار
بازی های کسب و کار
بازی چهارم: هدف هاي پنج گانه مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

بازی های آموزشی برای سازمان های یادگیرنده

بازی چهارم: هدف هاي پنج گانه

اگر شما به دنبال راهی هستید تا از طریق سرگرمی، خلاقیت و نوآوری سازمان خود را به یک سازمان یادگیرنده تبدیل کنید، می توانید از طریق بازی های مختلف این کار را انجام دهید. دراینجا به چند بازی هیجان انگیز که به کارکنان کمک می کنند تا از تفکرات قدیمی را کنار گذاشته و با یکدیگر راحت تر رفتار کنند اشاره می کنیم.

نام بازي: هدف هاي پنج گانه

موضوع بازي: هدف هاي موثر

هدف هاي، از اركان مهم براي ايجاد يك سازمان و دستيابي به چشم انداز هاي مشخص آن است. براي رسيدن به اين چشم انداز هاي ميان مدت، كه در زمان مشخص بايد كجا باشيم، بسيار مهم است كه هدف هاي معيني را در ذهن داشته باشيم. هدف ها بايد صريح باشند (يعني نتايج آن ها قابل مشاهده باشد.) قابل اندازه گيري باشند (نتايج آن ها بايد با اعداد و ارقام نشان داده شود) قابل حصول باشند (هدف هاي بخشي از ماموريت يا چشم انداز بزرگ سازمان باشند)، قابل پيگيري باشند (بتوان نموداري از مراحل براي آن ها در نظر گرفت).

ادامه مطلب...
 
بازی سوم: مطلب را بپرس مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

بازی های آموزشی برای سازمان های یادگیرنده

بازی سوم: مطلب را بپرس

اگر شما به دنبال راهی هستید تا از طریق سرگرمی، خلاقیت و نوآوری سازمان خود را به یک سازمان یادگیرنده تبدیل کنید، می توانید از طریق بازی های مختلف این کار را انجام دهید. دراینجا به چند بازی هیجان انگیز که به کارکنان کمک می کنند تا از تفکرات قدیمی را کنار گذاشته و با یکدیگر راحت تر رفتار کنند اشاره می کنیم.

نام بازي: مطلب را بپرس

موضوع بازي: پرسش كردن

پرسش كردن در واقع درخواست داده ها است و به صورت موثر مي تواند باعث انگيزش كاركنان براي تفكر و درگير شدن در بحصث شود. پاسخ پرسش، به وسيله چندين عامل، بسته به نوع پرسش، تاثير مي پذيرد. پرسش هاي كوتاه و بسته، با يك يا دو كلمه پاسخ داده مي شوند، معمولاً با يك بله يا نه ي ساده. بر خلاف اين موارد، پرسش هاي باز معمولاً جواب هاي طولاني با توضيحات را مي طلبند. بر اساس يك قاعده كلي پرسش هاي باز، براي ايجاد يك بحث موثر تر هستند.

ادامه مطلب...
 
بازی تیمی برج روزنامه مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

بازی تیمی برج روزنامه

این بازی توسط گروه تکان (توسعه کاربرد اندیشه های نو) در سال 84 خلق شد و تا به امروز در بسیاری از مدارس، دانشگاه ها، سازمان های خصوصی و دولتی برگزار شده است.

به عنوان مدرس مباحث خلاقیت و کارتیمی بارها این بازی را اجرا کرده ام. بسیار بازی مفید و جالبی می باشد. این بازی اشتیاق زیادی در شرکت کنندگان بوجود می آورد و تجربه های ارزشمندی را برای شرکت کنندگان ایجاد می نماید .

ادامه مطلب...
 
بازی تیمی پرتاب تخم‌مرغ مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

بازی تیمی پرتاب تخم‌مرغ

دقیقا نمی‌دانم مبدع این بازی چه کسی است ولی اولین بار، اجرای این بازی را در یکی از برنامه‌های آقای دکتر فیض‌بخش –رییس سابق مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف- مشاهده کردم.
مواد لازم:
یک عدد تخم مرغ خام کاملا سالم
یک دسته روزنامه، مثلا 10-15 روزنامه 2 برگی
یک تکه نخ پلاستیکی
یک محل مرتفع!!

ادامه مطلب...
 
بازی دوم: ریسک گریزی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

بازی های آموزشی برای سازمان های یادگیرنده

بازی دوم: ریسک گریزی

اگر شما به دنبال راهی هستید تا از طریق سرگرمی، خلاقیت و نوآوری سازمان خود را به یک سازمان یادگیرنده تبدیل کنید، می توانید از طریق بازی های مختلف این کار را انجام دهید. دراینجا به چند بازی هیجان انگیز که به کارکنان کمک می کنند تا از تفکرات قدیمی را کنار گذاشته و با یکدیگر راحت تر رفتار کنند اشاره می کنیم.

نام بازی: ریسک گریزی

موضوع بازی: ریسک قابل قبول و غیر قابل قبول

بسیاری از شرکت ها، ریسک هایی را که کارمندان می توانند در کار داشته باشند، محدود می کنند. شرکت هایی که به کارکنان شان اجازه می دهند ریسک های غیر قابل کنترل داشته باشند، با مجموعه عظیمی از مشکلات کارمندان، شکایات ورشکستگی های مالی رو به رو می شوند. بر خلاف این حالت، سازمان هایی که کارکنان شان را در کار های مطمئن هدایت می کنند نیز در برابر رقبا، هنگامی که آن ها محصولات و سرویس های جدید به بازار عرضه می کنند، عقب خواهند ماند. ممکن است که شرکت سهم بازار را از دست بدهد و از صحنه رقابت خارج شود.

ادامه مطلب...
 
<< شروع < قبلی 1 2 بعدی > انتها >>

صفحه 1 از 2
   

جستجو در سایت

اشتراک خبرنامه پیام کوتاه



شماره تلفن همراه شما:

اشتراک
لغو عضویت

لطفا در ورود شماره خود دقت بفرمایید

آگهی

عضویت در خبرنامه




آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterکل بازدیدها1318014

ارتباط آنلاین با مسئول وب سایت

LiveZilla Live Help

 
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
   
MAK-CMS MAK-CMS MAK-CMS
LiveZilla Live Help