خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نکات کلیدی برای بازاریابی
نکات کلیدی برای بازاریابی 

نکات کلیدی برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در رسانه‌های اجتماعی
استراتژی‌هایی که شما در رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌دهید می‌تواند به تعیین موفقیت یا شکست شما در یک کمپین بازاریابی آنلاین بیانجامد.

بسیاری از مدیران رسانه‌های اجتماعی و صاحبان وب‌سایت‌ها به انجام تحقیقات مناسب و کافی نمی‌پردازند. آن‌ها اغلب منابع ارزشمند خود در زمان کار کردن بر روی فعالیت‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی هدر می‌دهند که هیچ پاداش و مزایایی را به دنبال ندارد.
برخی از استراتژی‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی وجود دارند که به احتمال زیاد آن‌ها را در نظر نگرفته و یا فراموش کرده‌اید که این امر می‌تواند سبب تاثیرگذاری بیشتر شما در پلتفرم‌های در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی گردد. گاهی اوقات حتی ابتدایی‌ترین تاکتیک‌ها، بهترین نتایج را به دنبال دارند.
در اینجا به ۵ نکته در مورد چگونگی افزایش مشارکت در استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی اشاره می‌کنیم.
ویژگی‌های آماری
تجزیه‌وتحلیل و آزمایش وضعیت آماری وبلاگ شما به منظور تعیین پلتفرم‌هایی که باید به سرمایه‌گذاری زمان خود بر روی آن‌ها بپردازید، از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما باید مخاطبان خود را بشناسید و اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت اجتماعی که از آن استفاده می‌کنید از تعداد بالایی از اعضا برخوردار است و شما می‌خواهید آن‌ها را در کمپین‌های تبلیغاتی خود مورد هدف قرار دهید.
به عنوان مثال، Pinterest از درصد بالایی اعضای خانم برخوردار است. اگر کسب‌وکار شما در زمینه‌ی محصولات آقایان تخصص دارد، تبلیغات در Pinterest ایده‌ی خوبی به نظر نمی‌رسد.
وضعیت آماری محبوب‌ترین وب‌سایت‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی باید قبل از شروع هر گونه کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین، مشخص شده باشد.
زمان‌بندی
زمان‌بندی مناسب، همه چیز در زندگی محسوب می‌شود و در مورد رسانه‌های اجتماعی نیز این موضوع کاملا صدق می‌کند. با رشد وب‌سایت‌های اجتماعی، مطالعات تحقیقاتی بسیاری به منظور درک بهتر این موضوع قدرتمند که به منبعی برای ترافیک بیشتر منجر می‌شود، صورت گرفته است.
به عنوان مثال، کمپین‌ها در حال حاضر می‌دانند که افراد در چه روزها و ساعت‌هایی بیشتر فعالیت دارند. در مورد توئیتر، می‌دانیم که کاربرد تعدادی هشتگ‌ مناسب است، و استفاده بیش از حد از آنها زیاده‌روی محسوب می‌شود. برای Pinterest ، مطالعات موردی نشان داده است که تعداد کاربران در ساعت پایانی بعدازظهر افزایش پیدا می‌کند و این مسئله بدین معناست که بسیاری از برندها می‌توانند پست‌های خود را در طول روز در توئیتر و لینکداین به اشتراک بگذارند، و چند ساعت بعد فیسبوک خود را بروزرسانی کرده و روز خود را با Pinterest به پایان برسانند.
در نهایت، تمام این داده‌ها بدین معناست که کسب‌وکارها باید از بهترین زمان، برای پست کردن در رسانه‌های اجتماعی اطلاع داشته باشند تا بتوانند تا جای ممکن به بیشترین تعداد مخاطبان دسترسی داشته باشند. اگر نمی‌دانید که این وب‌سایت‌ها در چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند، فعالیت‌های شما در رسانه‌های اجتماعی تنها هدر دادن وقت شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید از این زمان به شکل بهتر و برای کار کردن بر روی سایر جنبه‌های تجارت خود یعنی کسب درآمد استفاده کنید.
از دوباره کاری بپرهیزید.
بزرگترین سازمان‌ها در دنیا میلیون‌ها دلار برای آزمایش کردن و دنبال کردن فعالیت‌های بازاریابی خود صرف می‌کنند. بر فعالیت‌های این سازمان‌ها نظارت کنید، به دنبال آن به زودی متوجه خواهید شد که در حال حاضر انجام دادن چه کارهایی نتیجه‌بخش هستند یا نیستند. اگر سازمان‌های بزرگی وجود دارند که در موقعیتی مشابه با شما فعالیت می‌کنند، آنچه که از آن‌ها یاد می‌گیرید می‌تواند از ارزش بیشتری برخوردار باشد.
ساده‌ترین روش به منظور دستیابی به این شرایط، مورد هدف قرار دادن طرفداران و هوارادان برندهای بزرگ‌تر و معروف‌تر است. به بررسی به‌روزرسانی سایر برندها بپردازید و ببینید که چه نوع پست‌هایی بیش از همه به اشتراک گذاشته شده‌اند و سعی کنید که در مرحله‌ی بعد چیزی تولید کنید که از محتوای آن‌ها بسیار بهتر باشد.
تعداد به‌روزرسانی‌ها در هر روز
تصمیم‌گیری در مورد تعداد به‌روزرسانی‌ها در هر روز، می‌تواند به عنوان معضلی برای بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها و مدیران رسانه‌های اجتماعی محسوب شود. هدف اصلی، ارائه‌ی محتوایی با کیفیت بسیار بالا در زمانی است که وب‌سایت‌های اجتماعی در شلوغ‌ترین حالت خود قرار دارند. همیشه به یاد داشته باشید که از گرایش‌های رایجی که در میان کاربران وجود دارند، نهایت استفاده را ببرید.
گروه‌های به خصوصی را مورد هدف قرار دهید.
زمان و هزینه‌ی بسیاری می‌تواند در زمان تمرکز بر روی فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی که به مشارکت مخاطبین مورد نظر شما منجر نمی‌شود، هدر رود. مشخص کردن و پیدا کردن کاربران رسانه‌های اجتماعی که به آنچه که شما در حال ارائه هستید علاقه‌مند باشند، به اجتناب از هدر رفتن این زمان، هزینه و تلاش شما منجر می‌شود. همچنین این امر به افزایش میزان تبدیل مخاطبان به مشتریان منجر می‌شود زیرا شما با افراد کمتری تعامل دارید، اما همین افراد به آنچه که شما ارائه می‌دهید بیشتر علاقه‌مند هستند.

 

منبع: http://ponisha.ir/blog/author/admin

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

به سایت خبری و تحلیلی کارآفرین ناب خوش آمدید

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید