خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شتابدهنده کارآفرینی تیک ، عملکرد اکوسیستم استارتاپی کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: میزان استقبال تیم ها از حضور در شتابدهنده تیک نشان از عملکرد خوب آن دارد.

به گزارش کارآفرین ناب، سیف احمدیان در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تصور عامه ای که در خصوص کرمانشاه که یک استان توسعه یافته نیست ، وجود دارد، میزان حضور افراد و تیم ها با ایده های بکر در شتابدهنده تیک بسیار خوب و راضی کننده بوده است.
وی کرمانشاه را از رده های برتر استارتاپ کشور برشمرد و گفت: بعد از استان های خراسان رضوی، اصفهان و فارس، کرمانشاه از اکوسیستم قوی تری نسبت به بقیه استان های کشور برخوردار است و با تلاشی که در این راستا صورت گرفته است به طور قطع بهتر خواهد شد.
وی شتابدهنده را مکان مناسبی برای رشد استارتاپ ها دانست و عنوان کرد: تیم ها، خانواده هایشان و به طور کلی مردم باید آگاه شوند که شکل گیری یک استارتاپ لزوما به معنای موفقیت آن کسب و کار نیست بلکه باید این تیم ها بیایند و شکست بخورند تا راه درست موفقیت را پیدا کنند.
وی افزود: فاکتورهایی که تیم ها را به رشد و موفقیت می رساند؛ انگیزه، نشاط، هدف و دانستن فلسفه کاریشان است.
مدیرعامل شتابدهنده کارآفرینی تیک، خروجی را موفق شمرد که توانسته باشد سرمایه گذار جذب کند.
وی گفت: به دلیل پخته نبودن تیم ها، شتابدهنده تیک هنوز به مرحله دعوت از سرمایه گذار نرسیده است، ما باید اول نیاز را اعلام کنیم و شناخته شویم، وقتی در این باره حرکت می کنیم که نتیجه بگیریم، امیدواریم بتوانیم در سال آینده با سرمایه گذاران وارد مذاکره می شویم.
احمدیان در خصوص گسترش فعالیت های شتابدهنده تیک افزود: برگزاری دوره های جدید شتابدهی و فرهنگ سازی در خصوص راه اندازی و رشد استارتاپ ها و استفاده از امکانات شتابدهنده تیک در کرمانشاه و استان های همجوار از جمله برنامه هایی است که برای توسعه فعالیت های شتابدهنده تیک در دست اقدام داریم.
شتابدهنده کارآفرینی تیک تاکنون سه دوره شتابدهی را برگزار کرده است که دور سوم شتابدهی آن با حضور 13 تیم در حال برگزاری است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید