خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با هدف حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی برای تقویت اکوسیستم استارتاپها و ترویج فرهنگ کارآفرینی در هفته بسیج افتتاح می‌شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ، سجاد سنگسری، معاون پشتیبانی توسعه منابع انسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در این باره اظهار کرد: اولین مرکز نوآوری و شتابدهی بسیج با همکاری مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مجتمع فرهنگی 13 آبان در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

سنگسری هدف از ایجاد این مرکز را حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر کشور در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی برای تقویت اکوسیستم استارتاپ‌ها  و ترویج فرهنگ کار آفرینی اعلام و تصریح کرد: همه مراکز رشد خلاقیت بسیج در سراسر کشور بعنوان زیر شاخه‌های این مرکز نوآوری مسئولیت شناسایی، جذب و معرفی ایده‌های برتر را بر عهده خواهد داشت.

سنگسری خاطرنشان کرد: با تعامل خوبی که با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور طی چند سال اخیر به وجود آمده است. سعی شده تا ظرفیت همه اساتید و مراکز فعال علم و فناوری کشور در اقدامات بعدی این مرکز نوآوری مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در صدد راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای ایده‌های موفق و بومی جهت سرمایه‌گذاری و خلق ثروت برای کشور هستیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید