خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:رئیس جمهور دستور پرداخت 50 درصد دوم پرداخت تسهیلات روستایی صادر کرده اما باید بتوانیم تسهیلات را به شکل اصولی در اختیار رسته های متقاضی دریافت تسهیلات قرار دهیم.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری فارس، عیسی منصوری در جلسه کمیسیون تخصصی شورای عالی اشتغال با موضوع تسهیلات روستایی گفت: دریافت طرح برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری باید کاهش داده شود اما با توجه به پیامدهای این اقدام در جامعه، باید مدیریت شود.

وی اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روشی برای ارزیابی استان ها تعریف کرده است که می توان بر اساس عملکرد کمیته فنی و میزان اشتغالزایی و عملکرد موسسه ها بررسی کرد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برخی استانها در پرداخت تسهیلات نسبت به سهم رسته ها، انحراف داشته اند اما نیاز به بررسی دقیق تر دارد.
وی افزود: رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، دستورات لازم را برای پرداخت 50 درصد دوم پرداخت تسهیلات روستایی صادر کرده اند اما باید بتوانیم تسهیلات را به شکل اصولی در اختیار رسته های متقاضی دریافت تسهیلات قرار دهیم.
منصوری ادامه داد: در چارچوب قانون و آیین نامه ها به استانها ابلاغ کردیم در مقابل طرح های پیشنهادی انعطاف داشته باشند.
به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در تخصیص50 درصد اول منابع طرح اشتغال زایی، برخی رسته ها از جمله فرآوری مواد معدنی و خدمات نتوانسته اند منابع کافی را جذب کنند، به همین دلیل در حال حاضر، تنها امکان ثبت نام در این رسته ها در سامانه کارا فراهم شده است.
وی با تاکید بر ضرورت هدایت منابع به سمت همه رسته های شغلی گفت: تاکنون سهم بخش های گردشگری، صنعت، کشاورزی و سایر موارد از 50 درصد نخست طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، به ترتیب 10، 17، 66 و هفت درصد است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید