خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور، ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات برگزار می‌شود.

 
به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، بر اساس اعلام فراخوان سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، مهلت ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه این جشنواره از فروردین تا پایان شهریور ماه امسال تعیین شده است.

طرح‌های پذیرفته شده در این جشنواره در حوزه‌های مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، برق و کامپیوتر، مکانیک، هوافضا، عمران، طرح‌های صنایع دفاع، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و مکاترونیک خواهد بود.

محورهای پژوهشی طرح‌ها نیز پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و نوآوری و ابتکار است.

لازم به ذکر است ویژه‌نامه انگلیسی حاوی پیشینه، روند رشد و تحولات و فهرست برگزیدگان خارجی هر دوره جشنواره به همراه ویژه‌نامه‌های فارسی و انگلیسی و فراخوان چهار زبانه سی و دومین دوره جشنواره مذکور در بخش گزارشات سایت مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه در دسترس است.

متقاضیان می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی  khwarizmi.ir ، نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی- جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید