خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: فعالان گردشگری، سازمان های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان علاقمند می توانند مهرماه امسال در رویداد فرهنگی استارت آپ گردشگری استان شرکت کنند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از میراث فرهنگی استان مرکزی، سید محمد حسینی اظهار داشت: هدف از برگزاری این استارت آپ، علمی کردن صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی در این زمینه است، چرا که حمایت از کسب و کارهای نوپا و ایده های خلاقانه برای رشد و توسعه بخش گردشگری لازم است و امیدواریم برگزاری استارت آپ‌ها به تسهیل روند توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگر به استان کمک کند.

وی افزود: استارت آپ ها عموما بر پایه ایده های نوآورانه و تشکیل یک تیم کاری به وجود می آیند که مشخصه بارز آن رشد و خلاقیت است و این خود زمینه ساز کارآفرینی در حوزه گردشگری برای استان به شمار می رود.

 مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه استارت آپ ها رشد سریعی در کسب و کار دارند، افزود: در این رویداد فرصتی مهیا می شود که افراد شرکت کننده در صورت کسب امتیاز مورد حمایت مالی از طرف بخش خصوصی در حوزه گردشگری قرار گیرند.

حسینی ضمن بیان اینکه استارت آپ برپایه کارآفرینی در جهت تولید، ارائه راه حل موثر، نوآورانه و دوام پذیر استوار است، گفت: محورهای برگزاری این استارت آپ، معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی رفاهی، خدمات بیمه ای و بانکی، اطلاع رسانی، الکترونیک، پذیرایی، اقامت و اسکان، حمل و نقل، گردشگری سلامت و... است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید