خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به هر جوان کار آفرین دارای طرح ورزشی با کمترین تضمین بانکی پرداخت می شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایرنا، ژاله فرامرزیان در مراسم بهره برداری از یک باشگاه بدنسازی در قشم افزود: برای پرداخت این تسهیلات با بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.
وی، به تنفس 6 ماه تا یک ساله این تسهیلات اشاره و ادامه داد: 15 درصد اعتبارات در تمام حوزه های ورزش و جوانان به بانوان اختصاص دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات ورزش و جوانان اظهار داشت: با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تفاهم نامه ای برای احداث 250 چمن مصنوعی برای روستاها منعقد شده است.
فرامرزیان یاد آور شد: در همین زمینه 17 چمن مصنوعی به استان هرمزگان تخصیص یافته که 50 درصد هزینه های آن توسط وزارت ورزش و جوانان و 50 درصد نیز توسط بنیاد مستضعفان تامین می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان قشم نیز در این مراسم گفت: باشگاه بدنسازی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش پنج میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
فریدون نایبی افزود: این مجموعه 2 سالن جداگانه برای بانوان و آقایان دارد و با بهره برداری از آن برای 12 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید