خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: امروزه حدود یک میلیون و ۶۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، در بخش‌های مختلف جامعه مشغول به کار هستند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، جواد حاتمی معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از شاغل بودن ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

وی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان نهاد تربیت کننده نیروی کار و مولد، بخش صنعت، خدمات و کشاورزی، نزدیک به نیم میلیون نفر جمعیت دانشجویی در کشور را تحت پوشش قرار داده است که  به دلیل گستردگی جغرافیایی این دانشگاه در استان‌های مختلف کشور لازم است تا مسئولان در ستاد و واحدهای استانی به صورت مداوم و با برگزاری چنین نشست ها در راستای هم‌افزایی و هم‌اندیشی اقدام کنند.

وی چشم انداز دانشگاه جامع علمی کاربردی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این دانشگاه از روز تاسیس، مولد، کارآفرین و نسل سومی بوده است و با توجه به نیاز جدی کشور به توسعه و کارآفرینی در شرایط کنونی که اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی کشور است، ارتقاء دانشگاه جامع علمی کاربردی با پرداختن به کیفیت در آموزش محقق می شود.

حاتمی افزود: ما به تعداد معدودی از دانشگاه‌های تیپ اول، نیاز داریم که به آموزش‌های نظری برای تولید علم بپردازند، بلکه عمده نیاز ما، نیاز به دانشگاه‌های مهارت آموز و کارآفرین است.

وی اظهار کرد: امروزه حدود یک میلیون و ۶۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، در بخش‌های مختلف جامعه مشغول به کار هستند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید