خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در همایش کارآفرینی گردشگری یک استارت‌آپ مسئولان اجرایی و گردشگری استان قم متعهد شدند از استارتاپ‌ها و نخبگان این استان حمایت‌های لازم انجام شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حمید یزدانی در همایش کارآفرینی گردشگری یک استارت‌آپ که در سالن همایش‌های شهید آوینی اداره کل ارشاد قم برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ضرورتی که امروز در برون‌رفت از فضای سنتی کسب‌وکار و پیش رفتن به‌سوی فضای فعال اینترنتی و استارت‌آپ‌های کارآفرین احساس می‌شود ریاست سازمان میراث فرهنگی دستوراتی را در این زمینه به تمام کشور ابلاغ کرد و پس‌ازآن تمام استان‌های کشور در این زمینه فعال شدند.

قم استان پیشرو در بهره‌گیری از استارت‌آپ‌ها است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه قم از استان‌های پیشرو در عرصه بهره‌گیری از استارت‌آپ‌ها است، افزود: گروه‌های استارت‌آپ مزایای زیادی دارند که ازجمله آن‌ها توسعه اقتصادی، کمک به عرصه بازاریابی و ایجاد فضای تبلیغاتی برای جذب گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه از فواید دیگر بهره‌گیری از استارت‌آپ‌ها اشتغال‌زایی بیشتر و تسهیل در بسیاری از امور به‌وسیله فراهم کردن امکان خرید اینترنتی است، خاطرنشان کرد: این مزایا و منافع سبب شد تا از همه گروه‌های استارت‌آپ و ایده پردازان نخبه برای حضور در این همایش دعوت کنیم و در نتیجه 50 طرح و ایده به دبیرخانه این همایش ارسال شد که 5 طرح نیز به‌عنوان طرح‌های برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

یزدانی ابراز کرد: طرح‌هاییکه رتبه‌های اول تا سوم را در این همایش کسبکردند در رویداد ملی استارت‌آپ کشور نیز شرکت خواهند کرد و امیدواریم که بتوانند در همایش کشوری استارت‌آپ‌ها نیز به موفقیت دست یابند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم ضمن قدردانی از رئیس بنیاد نخبگان استان قم برای همکاری در برگزاری این همایش عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش همگانی حمایت‌های لازم از صنعت گردشگری استان قم انجام شود تا به‌وسیله آن شرایط بهتری را در زمینه معیشت و اقتصاد منطقه فراهم کنیم.

در ادامه این همایش محمد محمدرضایی اظهار داشت: وظیفه بنیاد نخبگان شناسایی و ارتقای سطح نخبگان و همچنین ارتباط دادن آن‌ها با دستگاه‌های اجرایی برای فعال کردن نخبگان در جهت رفع نیازهای جامعه است و در همین راستا از همه مسئولان اجرایی استان قم درخواست می‌کنم نیازهای خود را به بنیاد نخبگان اطلاع دهند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به برگزاری کارگروه‌هایی در جهت رصد کردن نیازهای نهادها و دستگاه‌های اجرایی، افزود: ازجمله کارگروه‌هایی که برای رصد کردن نیازهای نهادها تشکیل‌شده است کارگروه گردشگری است که با حضور نخبگان و با ریاست معاون امور هماهنگی زائران استاندار قم برگزار می‌شود و نیازهای عرصه گردشگری مذهبی در این کارگروه بررسی می‌شود.

وی ابراز کرد: نخبگان و افراد مستعد تنها به نخبه بودن خود اکتفا نکنند و به دنبال استخدام شدن و کمک گرفتن از مسئولان نباشند، بلکه این خود نخبگان هستند که باید به کمک دیگران آمده و با استفاده از استعداد و ایده‌های خود کارآفرینی کرده و اشتغال‌زایی کنند.

محمدرضایی با تأکید بر اینکه گردشگری منافع مادی و معنوی بسیاری را برای مناطق مختلف به دنبال دارد خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از مردم دنیا در انتظار تجربه‌های معنوی هستند و از زندگی مادی خسته شده‌اند و شهر مذهبی مانند قم می‌تواند جوابگوی این نیاز مردم باشند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که به ما در حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر کمک کرده و نیازهای خود را به ما اعلام کنند و ما نیز آمادگی کامل خود را برای ایجاد ارتباط میان نخبگان و دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌کنیم تا از استعداد و هوش نخبگان جامعه به نحو احسن استفاده شود.

حمایت‌های لازم از نخبگان و استارت‌آپ‌ها صورت می‌گیرد
در پایان این مراسم یونس عالی پور ضمن خیرمقدم به حاضرین و قدردانی از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این همایش اظهار داشت: کارگروه گردشگری نخبگان متشکل از سه بخش خصوصی دولتی و دانشگاهی است که پنج‌شنبه‌ها در دفتر بنیاد نخبگان استان قم برگزار می‌شود و همایش امروز نیز یکی از خروجی‌های این کارگروه است.

معاون امور هماهنگی زائرین استانداری قم ابراز کرد: در این شرایط کشور نخبگان باید مثبت اندیش بوده و تلاش کنند تا از فرصت‌های ایجادشده نهایت استفاده را داشته باشند و بنده نیز نهایت تلاش خود را برای کمک کردن به نخبگان در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه استارت‌آپ‌ها خواهم کرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید