خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۱۳ طرح خرد اقتصادی در روستاهای استان پرداخت شده و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز در حال انعقاد قرارداد با صندوق است.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین پهلوری در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی اظهارداشت: تسهیلات روستایی از سوی بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود که افراد متقاضی دریافت این تسهیلات باید در سامانه کارا ثبت‌نام کنند تا در صورت تصویب طرح در کمیته فنی، بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی افزود: این تسهیلات با سود 4 درصد در مناطق مرزی و 6 درصد برای سایر نقاط پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بیان داشت: از محل سامانه کارا، 751 پرونده با پیش‌بینی 400 میلیارد ریال تسهیلات و اشتغالزایی یکهزار و 81  نفر به صندوق ارسال شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون 110 میلیارد ریال تسهیلات به 413 طرح خرد اقتصادی در روستاهای استان پرداخت شده و 160 میلیارد ریال نیز در حال انعقاد قرارداد با صندوق است.

پهلوری با بیان اینکه 28  درصد طرح‌های معرفی شده به صندوق، تسهیلات روستایی را دریافت کرده‌اند، گفت: از محل پرداخت این تسهیلات تاکنون برای 497 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی به متقاضیان، رتبه پنجم کشور را دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یکی از مشکلات متقاضیان را تأمین تضامین و وثایق دانست و اظهارداشت: یکی از دلایل تأخیر در پرداخت‌ تسهیلات به موضوع سند مالکیت برمی‌گردد. با اینکه قانونگذار شرایط را برای روستاییان تسهیل کرده که هم اسناد مالکیت منازل مسکونی، اراضی کشاورزی و غیره مورد پذیرش است، با اینحال چون تعداد زیادی از روستاهای استان گلستان تحت مالیکت بنیاد علوی است، بسیاری از روستاییان خانه‌ها و اراضی کشاورزی آنان فاقد اسناد مالکیت است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید