خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با اشاره به موفقیت‌ها و رونق شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: بزودی بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان وارد بورس می‌شوند.


پایین کشیدن کرکره کارآفرین، خیانت به کشور است
به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، سورنا ستاری شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران، رؤسا، فعالان دانش‌بنیان، فناوران و نخبگان استان گلستان با اشاره به فعالیت 3700 شرکت دانش‌بنیان در کشور، اظهار کرد: سال گذشته شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از 400 میلیون دلار صادرات داشتند.

وی با اشاره به ثبت 130 هزار میلیارد تومان تراکنش مالی در بانک مرکزی در سال گذشته تصریح کرد: بانک‌ها امروز به این نتیجه رسیدند که دیگر نباید بر روی سیستم سنتی سرمایه‌گذاری کنند و باید در زمینه‌های بانکداری الکترونیکی سرمایه‌گذاری کنند.

ستاری با بیان اینکه استارتاپ‌های زیادی در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: کپی کردن ایده شخص دیگر، محکوم به شکست می‌شود.

وی بیان کرد: در استان گلستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گیاهان دارویی،‌ گردشگری، کشاورزی و آی تی و غیره وجود دارد که بستر مناسبی برای استارتاپ‌ها است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ناامید کردن کارآفرین را اشتباه دانست و تاکید کرد: پایین کشیدن کرکره کارآفرین، خیانت به کشور است.

ستاری یادآور شد: پارک علم و فناوری یک محیط فیزیکی نیست؛ هر جای شهر را می‌توان پارک علم و فناوری دانست. در ایجاد یک کسب و کار، داشتن محیط مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید با کسب‌وکارهای جدید جنگید، گفت: باید به جوانانمان اعتماد کنیم. امسال استارتاپ‌های خوبی را در حوزه بهداشت خواهیم داشت.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار کرد: تا دو سه سال گذشته وقتی درباره شرکت‌های دانش بنیان صحبت می‌کردیم، به ما می‌خندیدند اما امروز این شرکت‌ها به درآمدهای زیادی دست یافته‌اند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید