خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کهگیلویه وبویراحمد در زمینه ایجاد سرانه اشتغال رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان درنشست رتبه یک استان در زمینه ایجاد سرانه اشتغال کارگروه اشتغال با اشاره به تلاش برای اشتغالزایی روستایی در استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغالزایی روستایی رتبه ۹ کشوری و در زمینه سرانه ایجاد اشتغال رتبه یک را به خود اختصاص داده است.
پروانه نیک‌مرام افزود: ازمجموع ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ شده ۵۳ درصد پرداخت و مابقی نیز در دست اقدام است.
وی ادامه داد: ۴۶۸ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در کارگروه‌های اشتغال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.
وی اضافه کرد: ۷۰ درصد طرح‌های توسعه اشتغال روستایی در کارگروه تصویب و در این زمینه رتبه برتر کشور را داریم در حالی که میانگین کشوری در این حوزه ۴۶ درصد است.
نیک مرام بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات را صندوق کارآفرینی، پست بانک، کشاورزی و توسعه تعاون اعلام کرد و گفت: ضعیف‌ترین عملکرد و کمترین پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون و بهترین بانک در زمینه پرداخت تسهیلات صندوق کار آفرینی امیداست.
احمدی استاندار نیز در این جلسه بابیان اینکه دولت ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان اختصاص داده است گفت: سهم استان کهگیلویه وبویواحمد از این اعتبارات ۱۲ هزار میلیارد تومان است.  
وی با تاکید براینکه عملکرد اشتغال در استان روند روبه جلویی دارد افزود: نظارت‌ها باید در زمینه پرداخت تسهیلات تداوم داشته باشد.  
حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید نیز در این جلسه گفت:صندوق کار آفرینی امید استان موفق شد باعملکرد مناسب در پرداخت تسهیلات روستایی جایگاه سوم در کشور را از آن خود کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید