خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با بیان اینکه استارت آپ ها هفته ای رشد می کنند گفت: اکثر این استارت آپ ها محصولات ملموسی دارند که مردم از آنها استفاده می کنند.


به گزارش کارآفرین ناب، حسام زند حسامی در گفتگو با خبرگزاری مهر در خصوص استارت آپ ها گفت: در حال حاضر بنا بر آمار بدست آمده ۴هزار استارت آپ در کشور فعالیت می کنند که محصول قابل ملموسی دارند و مردم از این محصولات بهره می برند.

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه رشد استارت آپ ها هفته ای است، گفت: استارت آپ ها هفته ای ۸درصد رشد می کنند؛ استارت آپ ها باید نوآوری داشته باشند تا محصول و خدمات جدیدی را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه استارت آپ شرکتی است که خدمات مقیاس پذیری را بر پایه فناوری فناوری اطلاعات ارائه می دهد، بیان داشت: استارت آپ ها می توانند طوری فعالیت کنند که به شرکت های نوپا، تولیدی و ... تبدیل شوند.

زند حسامی با تاکید بر اینکه نوآوری شرط ادامه فعالیت استارت آپ هاست، خاطر نشان کرد: استارت اپها در بازار آزاد باید فعالیت کنند و با مدلهای نواورانه تلاش کنند تا زنده بمانند.

به گفته وی، شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینه تکنولوژی فعالیت می‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید