خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به زودی در زمینه کارآفرینی و طرح کارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار از سامانه ای رونمایی خواهیم کرد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: طبق آمارهای مرکز پژوهش های مجلس رشد اشتغال در کشور انجام شده است.

وی افزود: مبحث اشتغال در هیچ زمانی سیاسی نبوده و طرح اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با کار کارشناسی و به شکل دقیق رصد می شود و سامانه ای در شهرستان های سراسر کشور راه اندازی شده است که اطلاعات این طرح را به شکل شفاف در دسترس قرار می دهد.

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: به زودی در زمینه کارآفرینی و طرح کارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار از سامانه ای رونمایی خواهیم کرد.

محسنی بندپی برنامه ملی حمایت ازمعیشت عام و افراد خاص را از سیاست های دولت عنوان کرد که به زودی جزئیاتش اعلام می‌شود و تصریح کرد: هر طرحی را که استاندار اصفهان تایید کند به عنوان مصوبه کارگروه اشتغال ملی کشور تلقی خواهیم کرد.

گفتنی است، در این جلسه برخی از معاونین وزارت تعاون؛ کار و رفاع اجتماعی، مدیران استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مشکلات و بیان راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات موجود آن پرداختند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید