خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از حمایت این نهاد از دانشجویان ایده پرداز کارآفرین خبر داد .

به گزارش کارآفرین ناب، حجت الله عبدالملکی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما در حاشیه نخستین رویداد کارآفرینی دانشجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به حضور 600 نخبه دانشجو تحت پوشش کمیته امداد گفت : پس از بررسی ایده های کارآفرینی از برترین ایده علاوه بر کمک بلاعوض، حمایت های معنوی در بخش بازاریابی خواهد شد .
وی با اشاره به حضور این دانشجویان نخبه از سراسر کشور با مدارج عالی دانشگاهی افزود : از میان این تعداد پس از فراخوان 100 نفر به این رویداد راه یافتند .
عبدالملکی با اشاره به توجه به ایده های کارآفرینی دانش بنیان در بخش ایده پردازی گفت : نخبگانی که ایده کارآفرینی تجاری مناسب در جهت ایجاد اشتغال پایدار داشته باشند نیز از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مند خواهند شد .
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به وجود ایده های اشتغالزایی مناسب در میان دانشجویان تحت پوشش این نهاد گفت : دوره های مستمری را به صورت ملی برای خانواده امداد برگزار خواهیم کرد .
وی گفت : توجه به ایده های کارآفرینی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای صاحب ایده موجب ایجاد فرصت های شغلی درسطح کلان خواهد شد .
عبدالملکی توجه به ایده های نوین کارآفرینی را راهکاری برای ایجاد اشتغال به کمک نخبگان کشور برشمرد .
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ، پشتیبانی از این ایده ها در قالب مراکز رشد و نوآوری را برای تجاری سازی از برنامه های حمایتی این نهاد برشمرد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر