خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: شعار «ما می‌توانیم» باید به باور عمومی در میان زنان تبدیل شود.


به گزارش کارآفرین ناب، مریم اسماعیلی فرد در گفت ‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طی سال‌های‌گذشته زنان کارآفرین از دایره مشاغل خرد و خانگی فراتر رفته و وارد حوزه‌هایی مثل صنعت، دامپروری، کشاورزی و ... شده‌اند که تا مدتی قبل فعالیت‌های مردانه به حساب می‌آمد.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه جنسیتی به کارآفرینی در حال تغییر است و همین باعث شده زنان با جرأت و انگیزه بیشتری در حوزه‌های مختلف درآمدزایی ورود کنند.

وی افزود: خلاقیت ، نوآوری و توان تغییر، مهمترین مولفه‌های کارآفرینی هستند و بدون شک زنانی‌که در مسیر حرکت‌های اقتصادی خود این مولفه‌ها را مد نظر داشته باشند موفق خواهند بود.

این مسئول ابراز کرد: باید با آموزش مستمر   «ما می‌توانیم»   به باوری عمومی در میان زنان تبدیل شود تا زنان هم بتوانند جایگاه واقعی خود را در حوزه اقتصاد به دست بیاورند.

اسماعیلی فرد با اشاره به سختی مسیر کارآفرینی برای زنان توضیح داد: زنان در گذشته کمتر به حوزه اقتصادی فکر کرده‌اند و بیشتر در نقش مادر یا مشاغل فرهنگی و نرم حضور یافته‌اند بنابراین این تفکر باعث شده که مسیر برای مشاغل اقتصادی زنان سخت باشد.

وی گفت: زنان باید با دریافت آموزش‌های مستمر در حوزه بازارسازی و بازاریابی، مشاوره‌های کارساز ، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ارتباط‌سازی بخشی از این مسیر دشوار را هموار کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید