خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال در روستاهای استان اردبیل به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم افتتاحیه طرح توان‌افزایی بانوان با رویکرد کار آفرینی در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد که صاحبان ایده های کارآفرینی برتر از بانوان استان اردبیل در این کارگاه حضور داشتند.

این کارگاه به مدت سه روز در اردبیل برگزار می‌شود و که این کارگاه با هدف توان افزایی بانوان در حوزه کار آفرینی بوده و قبل از برگزاری این کارگاه٬ فراخوان برای جذب ایده‌های برتر ارائه شده است.

انتخاب 60 ایده برتر برای حضور در طرح توان‌افزایی بانوان
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در این مراسم با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار رزمندگانی است که با نثار جان خود از خاک کشور دفاع کردند که بانوان استان اردبیل نیز در این جنگ تحمیلی با 17 شهید زن و 18 جانباز نقش آفرینی کردند.

فریبا محمدلو در رابطه با برگزاری کارگاه توان افزایی بانوان با رویکرد کار آفرینی گفت: نخستین کارگاه کارآفرینی بانوان با هدف توان افزایی زنان و دختران در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در 3 فاز اجرا می شود و اطلاع رسانی برای شرکت در این کارگاه از اردیبهشت ماه سالجاری انجام و 123 نفر برای حضور در این کارگاه ثبت نام کردند که 60 نفر دارای ایده برتر٬ طرح برتر و تحصیلات دانشگاهی برای حضور انتخاب شدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: بانوان می‌توانند نقش حائز اهمیتی در راستای ایجاد اشتغال ایجاد کنند و اگر ارزشها و باورهای رایج در کشور به این سمت سوق پیدا کند٬ قطعا حضور بانوان در حوزه کارآفرینی نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

محمدلو بیان کرد: بانوانی که در این حوزه فعالیت های مناسب و قابل قبولی داشته باشند قطعا مورد حمایت قرار می گیرند و امیدواریم این طرح‌های منجر به ایجاد اشتغال شود.

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به بانوان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و این قشر از جامعه نقش مهمی در استحکام خانواده داشته و قطعا می توانند در حوزه ایجاد اشتغال و کار آفرینی نیز موثر باشند.

بهمن حسین‌زاده گفت: بانوان در پست های مدیریتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند و در استان اردبیل نیز استفاده از بانوان در پست های مدیریتی مورد توجه بوده و در حال حاضر نیز شاهد حضور بانوان به معاون فرماندار و یا مدیرکل در استان هستیم.

وی افزود: بانوان بیشتر از آقایان در دانشگاه‌ها حضور دارند و قطعا فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز از این قشر زیاد است که باید برنامه‌ریزی لازم را برای ایجاد اشتغال به بانوان تحصیل کرده را انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: بانوان می توانند نقش مهمی در حوزه کار آفرینی و ایجاد اشتغال داشته باشند و برای کمک به اشتغال بانوان نیز تسهیلات بانکی خود اشتغالی تا سقف 10 میلیون تومان برای بانوان متقاضی پرداخت می شود.

حسین‌زاده بیان کرد: ایجاد 20 هزار شغل جدید در استان اردبیل برای سالجاری هدفگذاری شده که مبنای تحقق این امر٬ کار آفرینی با مشارکت بخش خصوصی بوده که بانوان نیز می‌توانند در این حوزه نقش ایفا کنند.

پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی
وی با اشاره به اینکه عدد قابل ملاحظه ای از ایجاد 20 هزار شغل جدید در استان محقق شده است٬ اظهار داشت: سامانه رصد اشتغال در استان اردبیل راه اندازی شده و به دقت ایجاد اشتغال واقعی از طریق پرداخت بیمه به افراد رصد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: طرح "مسیر کسب و کار من" نیز با هدف شناسایی فرصت های شغلی در استان اردبیل در حال اجرا بوده و بانوان نیز باید در این حوزه فعالیت خود را ارتقا دهند.

حسین‌زاده افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی پرداخت 240 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان متقاضی انجام می‌شود و سایر امتیازها نیز برای احداث واحدهای تولیدی در مناطق روستایی و عشایری تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: بانوان می‌توانند با استفاده از این تسهیلات در راستای ایجاد کارگاه‌های تولیدی پوشاک در روستاها استفاده کرده و برای بانوان روستایی نیز اشتغال ایجاد کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید