خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه پیام نور نطنز گفت: دفتر کسب و کارهای نوین (استارت آپ) در دانشگاه پیام نور نطنز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمد حمیدی در حاشیه سفر وزیر ارتباطات به نطنز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفتر کسب و کارهای نوین (استارت آپ) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور رسمی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این دفتر با هدف آموزش و پروش ایده های مورد نیاز جامعه در دانشگاه پیام نور نطنز شکل گرفته است و هم اکنون دارای چهار تیم فعال است که هر کدام در حوزه های مختلف ایده پردازی های خوبی دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور نطنز افزود: مهمترین هدف این دفتر فعالیت در حوزه گردشگری و کمک به توسعه این صنعت در نطنز است و سعی شده است خروجی این مرکز بتواند منشأ هدایت بیشتر گردشگران به شهرستان باشد.

وی یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم نطنز در مجلس، دانشگاه به شبکه فیبر نوری متصل شده و همچنین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، این دفتر به ۵۰ عدد لپ تاپ مجهز شده است.

حمیدی در پایان گفت: در این دفتر تلاش هایی شده است تا با آموزش طراحی اپلیکیشن های کاربردی، نیاز شهرستان و جامعه امروز برطرف شوده و همچنین با وجود معضل اشتغال در کشور، جرقه ای برای کارآفرینی جوانان و فارغ التحصیلان زده باشیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید