خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل پژوهش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه علاقه دانش آموزان شرط اصلی برای مهارت آموزی است، گفت: دانش آموزان در نیمه دوم مهر ماه برای کسب مهارت در مدارس ثبت نام می شوند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری مهر، علی رمضانی با اشاره به برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: مهارت آموزی و کارآفرینی تکلیف ماست و رئیس جمهور نیز این مسئله را مطرح کرد. اما متاسفانه همواره احساس می کنیم دانش آموز بعد از خروج از آموزش و پرورش باید درپی شغل باشد ولی اشکال ندارد دانش آموزان نیز به یک شغل و مهارت مجهز باشند.

وی ادامه داد:دانش آموزان حداقل های یک مهارت را باید فرا گیرند و این مهارت ها هر یک بعدها به یک شغل منتج می شود. همچنین امسال ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان شرکت کننده و برگزیده در اردوگاه باهنر آثار خود را به فروش رساندند و حتی هم اینک چند نفر در کارگاه های این دانش آموزان مشغول به کار هستند.

مدیرکل پژوهش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد اضافه کرد: گاه در وزارتخانه تصور می شود هر  دانش آموزی که یک آچار بدست گیرند، مهارتی را آموخته؛ در حالی که بسیاری مهارت ها در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری است.

رمضانی درادامه با اعلام این خبر که دانش آموزان در نیمه دوم مهر ماه برای کسب مهارت در مدارس ثبت نام می شوند، افزود: امسال کانون های فرهنگی و هنری را بعنوان دبیرخانه مهارت آموزی در نظر گرفته ایم و اساتید به نام کشور در این کانون ها حضور می یابند.

وی در پایان علاقه دانش آموزان را شرط اصلی برای مهارت آموزی دانست، گفت: برخی اولیا همراه فرزندان در این دوره ها نظارت و شرکت می کنند و خانواده ها نیز علاقمند هستند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید