خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز رشد واحد‌های فناور هنر‌های قرآنی استارت‎‌آپ اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» را ۲۴ تا ۲۶ مهر برگزار می‏ کند.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین موضوع‌های این رویداد شامل گردشگری و توریسم، هنر‌های تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، تولید محتوای چندرسانه‎ای، وب و اپلیکیشن، مد و لباس اسلامی و بانکداری اسلامی است.

از ویژگی‎های این رویداد شامل «کارگاه آموزشی - تجربی ۳ روزه کارآفرینی اسلامی- قرآنی»، «آموزش تجربه محور در راستای ایجاد یک کسب و کار اسلامی - قرآنی»، «کارگاه‎های تخصصی متنوع با بهره‌گیری از استادان مجرب»، «ایجاد فرصت همکاری و بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر»، «ارائه گواهینامه معتبر» و «اهدای جوایز نفیس به سه تیم برتر و استقرار در مرکز رشد قرآنی» است.

نشانی دبیرخانه استارت‎‌آپ اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۹۸، طبقه چهارم، مرکز رشد واحد‌های فناور هنر‌های قرآنی و محل برگزاری آن در مجتمع شکوفایی شرکت‎های دانش‌بنیان است.

مرکز رشد و شکوفایی فناوری‏‌ها و هنر قرآنی، یک مرکز رشد تخصصی با تمرکز بر توسعه کسب‏ و کار‌های قرآنی، دینی و فرهنگی است، این مرکز، به همت سازمانِ فعالیت ‏های قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی ایجاد شده که به عنوان سازمانی پیشرو و پژوهش محور است که توسعه و ترویج فرهنگ و علوم قرآنی در بین دانشگاهیان کشور را وظیفه اصلی خویش تعریف کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید