خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با حضور سفیر اندونزی در استان اردبیل و ابراز رضایت از دستاوردهای دانش بنیان استان اردبیل، به دنبال صادرات این دستاوردها به کشور اندونزی هستیم.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالقیوم قلی پوری در جریان بازدید سفیر اندونزی از پارک علم و فناوری استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارک علم و فناوری استان اردبیل 4 سال قبل فعالیت خود را در استان آغاز کرد و از ابتدای شروع به کار پارک، نگاه بین‌المللی به فعالیت‌های این پارک داشتیم.

وی گفت: با سفیر جمهوری آذربایجان در ایران نیز رایزنی‌ داشتیم و همکاری‌هایی نیز صورت گرفت که امروز نیز میزبان سفیر اندونزی در ایران هستیم که در نمایشگاه اصفهان، در غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل حضور یافته و فعالیت‌های پارک را رصد کرده بوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: در این بازدید امروز که سفیر اندونزی از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری استان اردبیل داشتند، نمونه‌ای از تولیدات و توانمندی‌های مراکز دانش بنیان استان اردبیل به نمایش گذاشته شد و سفیر اندونزی نیز این دستاوردها را مطلوب ارزیابی کردند.

قلی پوری تصریح کرد: با حضور سفیر اندونزی در استان اردبیل و ابراز رضایت از دستاوردهای دانش بنیان استان اردبیل، به دنبال صادرات این دستاوردها به کشور اندونزی هستیم که سفیر اندونزی نیز نظر مثبتی در این زمینه دارند.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل را نیز دارد و قطعا مدل همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل کاربردی و عملیاتی خواهد بود.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید