1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین كنفرانس ملی كارآفريني با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.


به گزارش کارآفرین ناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتي شريف ، مركز كارآفريني دانشگاه صنعتي شريف "دومین كنفرانس ملی كارآفريني" را در روزهای 20 و 21 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.
این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است.
توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس دو روزه می باشد.

خاطرنشان می شود؛ فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی فردی و سازمانی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی عمومی و دولتی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی فرهنگی و اجتماعی در زیست بوم کارآفرینی ایران، راهکارهای تقویت و توسعه کارآفرینی در فضای کسب و کار امروز ایران، آثار،‌ محدودیت ها و الزامات کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات، نهادهای عمومی (رسانه ها،‌ آموزش و پرورش و آموزش عالی) و زمینه سازی برای کارآفرینی و روش های تامین مالی برای راه اندازی کسب و کار در زیست بوم کارآفرینی ایران محورهای دومین كنفرانس ملی كارآفريني خواهد بود.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال مقالات ‌۱۵ مهرماه ۹۷ اعلام شده است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://entconf.sharif.ir مراجعه نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر