خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین رویداد استراتاپ‌دموصنعت گاز ایران به همت فن بازار تخصصی صنعت گاز که با نظارت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی فعالیت می‌کند، مهرماه 97 برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فن بازار تخصصی صنعت گاز که با نظارت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی فعالیت می‌کند، به کمک شرکت راهبر سیستم دانش به عنوان کارگزار رسمی فن بازار تخصصی صنعت گاز، دومین رویداد استراتاپ‌دموصنعت گاز ایران را با هدف معرفی توانمندی‌های شرکت‌های نوپا و سرمایه‌گذاران صنعت گاز به یکدیگر و هم‌افزایی طرفین، برگزار می‌کند. استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت‌نام در این رویداد تا ۱۳ مهرماه مهلت دارند.
فن بازار تخصصی صنعت گاز با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز ارتقای فناوری و نوآوری در صنعت گاز، از سال ۱۳۹۶ با تولیت شرکت ملی گاز و با نظارت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی فعالیت خود را آغاز کرده است.
از جمله‌ی مهم‌ترین مأموریت های این فن بازار تخصصی کمک به طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه شرکت‌های فناور نوپا و استارتاپ‌ها به منظور جذب سرمایه، انجام فرآیند تجاری‌سازی و ورود محصولات و خدمات ناشی از آن به بازار است.
نخستین استارتاپ‌دمو صنعت گاز اردیبهشت‌ماه سال جاری به همت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های این حوزه  برگزار شد.
هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ ها با سرمایه‌گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ ها) برگزار شد و استارتاپ ها توانستند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.
سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر کردند.
دومین رویداد استراتاپ‌دموصنعت گاز ایران 28 مهرماه 97 در برج گاز تهران برگزار می‌شود. متقاضایان تا 13 مهرماه برای ثبت نام در این رویداد مهلت دارند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن‌های ۷۶۲۵۱۲۲۴ و ۷۶۲۵۱۲۳۱ تماس حاصل کنند.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید