خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: طرح ترویج مشاغل و کارآفرینی سبز در لرستان با استفاده از ظرفیت دختران فارغ التحصیل در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد فتحی بیرانوند در جلسه شورای اداری لرستان اظهار داشت: گرمایش جهانی زمین، از بین رفتن جنگل‌ها و... از جمله مشکلاتی است که امروز محیط زیست با آن‌ها مواجه است.

وی با اشاره به صدمات وارد شده به محیط زیست توسط برخی مشاغل افزود: برخی مشاغل موجب تخریب محیط زیست شده است و این در حالی است که ایجاد شغل باید مبتنی بر توسعه پایدار و تحت عنوان مشاغل سبز و سازگار با محیط زیست باشد.

مدیرکل محیط زیست لرستان عنوان کرد: سند ملی اشتغال سبز رونمایی شده و با توجه به اینکه در آن ایجاد چهار هزار شغل تعریف شده است لذا می‌توان 500 مورد را به مشاغل سبز اختصاص داد. برای انجام این ایده استان لرستان پایلوت شد و  در این راستا در طرح ترویج و کارآفرینی سبز با استفاده از ظرفیت دختران فارغ التحصیل در دستور کار قرار گرفت.

فتحی بیرانوند گفت: 71 نفر در این زمینه در استان ثبت نام شدند و دو کارگاه و یک پنل در استان برگزار و در نهایت ایده 20 نفر در استان تصویب شد که برای دریافت تسهیلات معرفی شدند. این مشاغل پایدار هستند و در راستای احیای محیط زیست تاثیر گذار خواهند بود وسازمان محیط زیست استان نیز از طرح‌های مشاغل سبز به طور حتم حمایت خواهد کرد.




نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید