خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بسیج جامعه زنان سازماندهی بیش از ۹ میلیون خواهر بسیجی در کل کشور را از مهمترین اقدامات انجام گرفته در طول چهل ساله اخیر دانست و گفت: ساماندهی ۳ هزار بسیجی زن کارآفرین از دیگر دستاوردهای این حوزه است.


به گزارش کارآفرین ناب، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفت و گو با خبرگزاری فارس، به بخشی از دستاوردهای چهل ساله بسیج جامعه زنان پرداخت و اظهار داشت: سازماندهی بیش از ۹ میلیون خواهر بسیجی در کل کشور در اقشار مختلف (محلات، دانشجویی، دانش‌آموزی و...) از مهمترین اقدامات انجام گرفته در طول چهل ساله اخیر بوده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۵ هزار دقیقه فیلم مستند، کوتاه و تلویزیونی در این سالها از سوی بسیج تهیه شده و توانسته‌ایم ۳ هزار مهد قرآنی در مساجد تشکیل دهیم.

اصلانی، سازماندهی و ساماندهی ۳ هزار بسیجی زن کارآفرین، تشکیل بیش از یکصد هزار حلقه معرفتی صالحین و ۲۰ هزار پایگاه بسیج مقاومت خواهران در مساجد را از دیگر دستاوردهای این حوزه برشمرد و اظهار داشت: در این سالها شاهد حضور جدی و فعال زنان بسیجی در فضای مجازی بوده‌ایم و توانسته‌ایم ارتباط و تعامل سازنده‌ای با کشورهای مختلف در حوزه مقاومت اسلامی برقرار کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان، چاپ کتاب به زبان‌های عربی و انگلیسی، راه‌اندازی سایت‌ها به زبان انگلیسی، برگزاری کنگره ۷ هزار شهید زن کشور و تولید محتوا و معرفی الگوی زن طراز انقلاب اسلامی را حائز اهمیت دانست و گفت:‌ ده‌ها هزار کارگاه آموزشی و مشاوره‌ای جهت تحکیم و تقویت و تعالی بنیاد خانواده تشکیل شده و در طرحی به عنوان تجلی محبت، ده‌ها هزار جهیزیه به خانواده‌های نیازمند واگذار شده است.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید