خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد کارآفرینی «نوآوری و اربعین: فرصت‌هایی با پای پیاده» مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش کارآفرین ناب به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ «نوآوری و اربعین: فرصت‌هایی با پای پیاده» رویدادی نوآورانه، کارآفرینانه و استارتاپی است که در نظر دارد به آماده‌سازی محصولات، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها برای ارائه در پیاده‌روی اربعین سال جاری کمک کند.

شتابدهنده شفق در راستای ترکیب نوآوری و دانش با فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی-مذهبی، این بار با مشارکت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) و اپلیکیشن زائر و با همکاری ستاد اربعین، فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و سایر مجموعه‌های همراه رویدادی خلاقانه را برگزار می‌کند.

این رویداد برای سومین سال پیاپی است که برگزار می‌شود؛ در سال نخست از مجموع 12 تیم، چهار محصول در اربعین مورد استفاده قرار گرفت؛ در دومین رویداد که در سال گذشته برگزار شد، بیش از 10 تیم در قالب رویداد به رقابت پرداختند و هشت تیم استارتاپی نیز محصولات خود را به سرمایه‌گذاران و مسئولین معرفی کردند.

ثبت‌نام و شرکت برای عموم علاقه‌مندان به پیاده‌روی اربعین، خلاقان و ایده‌پردازان فرهنگی و صاحبان محصولات و خدمات فرهنگی آزاد است؛ این رویداد امسال در دو بخش افراد خلاق و همچنین مؤسسات، شرکت‌ها و استارتاپ‌های دارای محصول آماده یا نیمه آماده مرتبط با اربعین فعالیت می‌کند تا ضمن کمک به طراحی یا ارتقاء ایده‌ها و محصولات، زمینه سرمایه‌گذاری و تبلیغ این محصولات را با کمک سرمایه‌گذاران خیر، ستاد اربعین و سایر مجموعه‌ها فراهم سازد.

در طی روزهای برگزاری این رویداد، از صبح چهارشنبه تا عصر جمعه (سه روز از 8 صبح تا 18 عصر)، تلاش می‌شود ایده‌ها یا محصولات فرهنگی شرکت‌کنندگان برای ارائه هر چه بهتر در اربعین امسال آماده شود تا نوآورانه‌تر بتوانند پاسخگوی نیازهای شرکت‌کنندگان آئین بزرگ اربعین باشند.

در این اختتامیه تیم‌های اول تا سوم معرفی می‌شوند تا از جوایز نقدی 50، 30 و 20 میلیون ریالی در همان روز اختتامیه بهره‌مند شوند؛ ضمناً سرمایه‌گذاران، خیرین و حامیان برنامه از سایر تیم‌های موفق نیز برای به ثمر نشاندن محصولات‌شان حمایت خواهند کرد.

این رویداد از 18 تا 20 مهرماه 97 برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید